Úvodnú časť sitcomu sledovalo v utorok po 21:40 209-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Joj to prinieslo trhový podiel 21,8 percenta. V 12+ mala novinka 343-tisícové publikum a share 19,9 percenta.
Joj to stačilo na pozíciu trhového lídra, v tom čase Markíza vysielala formát Vo štvorici po Slovensku vlakom. Zábavný cestopis zaujal 131-tisíc mladších divákov (15,1 %) a 225-tisíc v 12+ (14,4 %).
V slote konkurovala premiérovým formátom aj RTVS, ktorej sa na Jednotke vracala vynovená kulinárska relácia Slovensko chutí. Prvé vydanie v novej sezóne si pozrelo 176-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (9,4 %), z toho 66-tisíc spadalo do užšej 12 – 54 (6,5 %).
V úvode večera boli sily staníc pomerne vyrovnané, pričom do súboja znova prehovorila aj Jednotka. Tesným lídrom po 20:30 bol seriál Zoo na Joj, ktorý si zvolilo 214-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 18,1 percenta.
Búrlivé víno na Markíze bola u mladých na úrovni 200-tisíc divákov (16,9 %), Nikto nie je dokonalý na Jednotke malo 172-tisíc divákov (14,5 %).
V univerzálnej cieľovke 12+ bola situácia iná – navrch malo Búrlivé víno s 508-tisíc divákmi (23,1 %), nasledovalo Nikto nie je dokonalý s 387-tisíc (17,5 %) a Zoo, ktorú uprednostnilo dovedna 360-tisíc ľudí (16,4 %).
Najsledovanejším programom dňa boli v utorok Noviny TV Joj. Spravodajský súhrn sledovalo 292-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 617-tisíc v 12+ (29,7 %).
Televízne noviny Markízy s o polhodinu skorším začiatkom videlo 283-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,4 %) a 600-tisíc v 12+ (29,6 %).