Novým generálnym riaditeľom televízie Ta3 bude herec a majiteľ reklamnej agentúry Michal Gučík. Informáciu potvrdila hovorkyňa Ta3 Barbara Písecká, o jeho nástupe informoval aj denník Plus jeden deň.
Ako povedala Písecká, Gučík nastupuje do funkcie generálneho riaditeľa od 1. januára. Vymenovaný bol dnes.
Doterajší generálny riaditeľ Matej Ribanský podľa informácií Mediálne.sk prestupuje do televízie Markíza, kde sa stane od 1. januára riaditeľom Centra reklamy TV Markíza.
„Nástup Michala Gučíka na pozíciu generálneho riaditeľa Ta3 vnímame ako prínos pre televíziu, najmä vzhľadom na jeho dlhoročné pôsobenie a skúsenosti v mediálnej oblasti,“ zhodnotil výmenu v tlačovej správe Pavel Komorník, konateľ spoločnosti vlastniacej licenciu na vysielanie Ta3 C.E.N. patriacej do skupiny Grafobal Group podnikateľa Ivana Kmotríka.
„Svoje vymenovanie vnímam ako profesionálnu výzvu. Za jednu z najdôležitejších priorít považujem udržanie vysokej úrovne súčasného spravodajstva, a verím, že v budúcnosti sa nám podarí ešte viac zvýšiť jeho profesionalitu prostredníctvom poskytovania kvalitných informácií naživo, či odbornou prácou redaktorov a reportérov," povedal Gučík.
"Verím, že aj pod mojím vedením sa Ta3 ako spravodajskej televízii bude aj naďalej dariť upevňovať pozíciu mienkotvorného a etablovaného subjektu na slovenskom mediálnom trhu,“ dodal nový šéf Ta3.
K svojmu odchodu sa vyjadril aj odchádzajúci generálny riaditeľ Matej Ribanský: „Ta3 si udržala kredit nezávislej a rešpektovanej televízie, ktorá sa stala uznávaným objektívnym a aktuálnym zdrojom informácií. Pred nástupom do funkcie bolo mojím cieľom posilniť pozície televízie na trhu. Myslím, že v rámci možností, ktoré boli do veľkej miery ovplyvnené ekonomickou krízou, sa mi tento cieľ podarilo splniť".
Michal Gučík pôsobil ako kreatívny riaditeľ a majiteľ reklamnej agentúry Roko, stál údajne aj za kampaňou SNS s vyobrazeným potetovaným Rómom.
Kto je Michal Gučík
Gučík v minulosti cez svoju niekdajšiu reklamnú agentúru Roko (figuroval v nej do roku 2005) pracoval okrem iného pre HZDS. Agentúra stála za ich predvolebnou kampaňou.
Podľa informácií denníka Sme bol Gučík tento rok zapojený do predvolebnej kampane SNS, ktorej súčasťou bol aj rasisticky ladený bilbord s potetovaným Rómom. Gučík mal dať podľa denníka Sme odfotenému Rómovi a jeho bratovi za fotenie 150 eur.
Pred tromi rokmi médiá informovali, že na známej nahrávke z prostredia poisťovne Allianz, na ktorej člen vedenia v prezlečení za ženu spieval „Sladké mámení“, sa kreatívne spolupodieľal cez Roko Gučík. Ten to však poprel.
Gučík podnikal aj v dabingu, ale mal aj krátky čas reštauráciu Pohoda. Párkrát sa objavil aj na obrazovke - napríklad v Nákupnej horúčke na Markíze či v seriáli Rádio.