Televízia Markíza s chystanou novinkou Búrlivé víno zrejme zmení doterajšiu seriálovú stratégiu. Nový formát už nebude súčasťou hlavného večerného programu počas viacerých dní v týždni, ako to bolo v minulosti pri Ordinácii v ružovej záhrade či Horúcej krvi.
Namiesto toho má posilniť access-prime v slote pred Televíznymi novinami.
Podľa zverejnených programových plánov na január Markíza nasadí Búrlivé víno každý pracovný deň v týždni na 18. hodinu, kde vystrieda v súčasnosti vysielaný reality formát Bez servítky.
Spolu s reklamnými brejkmi a prípadným časovým sklzom by tak seriál mohol mať stopáž pod trišvrte hodinou.
Bez servítky nie je obzvlášť výkonné - minulý týždeň sa trhový podiel v mladšej cieľovke 12-54 pohyboval podľa informácií Mediálne.sk okolo 25 percent.
Markíza už nasadila do vysielania teasingové promospoty, presný dátum štartu novinku zatiaľ nekomunikuje. Podľa programových plánov by sa Búrlivé víno mohlo predstaviť už v prvom januárovom týždni. Tam síce ešte oficiálne nefiguruje, no na pondelok ráno 7. januára je už naplánovaná repríza. To naznačuje, že seriál by mohol odštartovať napríklad víkend predtým.
Dátum štartu noviniek si televízie – na nepotešenie programových časopisov – nechávajú na poslednú chvíľu, definitívne dátumy sa tak ešte môžu meniť.
Markíza bude mať ináč podvečer v prvý januárový týždeň v roku 2013 sviatočný – po 17. hodine sú naplánované filmy.
Búrlivé víno by po 18. hodine malo už podľa štandardnej vysielacej štruktúry konkurovať na TV Joj Súdnej sieni. Konkurenčná televízia počíta v tomto slote už reklamne slabom januári s premiérovými vydaniami.
Rodinný seriál Búrlivé víno sa bude odohrávať v slovenskom vinárskom prostredí, opisovať bude príbeh dvoch znepriatelených rodín a lásky ich detí.
V seriálu budú účinkovať Nela Pocisková, Henrieta Mičkovicová, Monika Hilmerová, Karin Haydu, Helena Krajčiová, Barbora Švidraňová, Marek Majeský, Martin Mňahončák, Ľuboš Kostelný, Ján Jackuliak, Maroš Kramár, Marián Slovák, Emil Horváth, Eva Rysová, Juraj Loj, Jana Oľhová či Táňa Radeva. Do vysielania by sa mal dostať začiatkom budúceho roka.
Markíza počíta v druhej polovici sezóny aj s pokračovaním prime-timeového seriálu Horúca krv napriek tomu, že tento dosahoval skôr podpriemerné výsledky.
Pozrite si ďalšie promospoty