Štart Hotela si v stredu o 20:35 na Joj nenechalo ujsť 173-tisíc mladších divákov. Televízia mala vďaka tomu trhový podiel 16,7 percenta.

Markíza bola lídrom trhu s premiérovou Chart Show, ktorú uprednostnilo 270-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (share 26,4 %).

Bližšie k sebe boli komerčné stanice v univerzálnej cieľovke 12+. Chart Show v nej evidovala 399-tisíc divákov (20,1 %), Hotel 401-tisíc (19,9 %).

Markízu a Joj oslabila v stredu večer Liga majstrov na Jednotke so štvrťfinálovým duelom Liverpool – Manchester City.

Sledovanejší prvý polčas po 20:40 pozeralo 135-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,2 %) a 277-tisíc v 12+ (12,8 %). Druhé dejstvo malo 113-tisíc mladších divákov (13,1 %) a 233-tisíc celkovo (14 %).

Vo výraznom nadpriemere bola večer aj Dvojka so semifinále domácej hokejovej Tipsport ligy. Vyvrcholenie zápasu Trenčín – Zvolen po 19:55 sledovalo 153-tisíc divákov (7,2 %), z toho 94-tisíc mladších (8,7 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bol podvečerný seriál Markízy Oteckovia. V stredu mal 330-tisíc mladších divákov (40,6 %), až o 50-tisíc divákov preskočil v poradí druhý program s najsilnejším ratingom – Televízne noviny Markízy.