Televízia Markíza má od 1. marca 2012 po dlhšom čase opäť obsadenú pozíciu šéfredaktora publicitiky. Stal sa ním dlhoročný moderátor relácie Lampáreň Patrik Herman. Pre Mediálne.sk to potvrdila hovorkyňa TV Markíza Oľga Dúbravská.
Posledným šéfredaktorom publicistiky bol v Markíze Henrich Krejča, ktorý z televízie odišiel k 31. augustu 2010. K jeho rozhodnutiu vtedy prispelo aj zrušenie investigatívnej publicistickej relácie Paľba.
Krejča na post šéfa publicistiky nastúpil v októbri 2007. Nahradil Janu Segečovú, ktorá z televízie odišla koncom jari 2007. Medzitým publicistiku dočasne riadil niekdajší redaktor Paľby Pavol Fejér.
Po Krejčovom odchode viedol redakciu publicistiky riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky Tibor Búza. Vlastného šéfredaktora malo iba spravodajstvo, od januára 2009 túto pozíciu zastáva Lukáš Diko. Pod redakciu publicistiky spadajú relácie Teleráno, Reflex a Lampáreň.
Patrik Herman sa narodil 13. novembra 1974 v Trnave, kde vyštudoval politológiu. Pracoval v miestnom regionálnom rádiu ako moderátor a neskôr tiež ako hovorca mesta. V Markíze pracuje od jej vzniku v roku 1996. Začínal ako redaktor spravodajstva, v rámci ktorého sa primárne venoval kriminalite. Neskôr sa stal tvárou relácie Krimi SK, z ktorej v roku 2002 prešiel do Lampárne, kde sa začal venovať občianskej publicistike. Pôvodná moderátorka Lampárne Eva Černá v tom čase z Markízy odišla a vstúpila do politiky, neskôr prešla do súkromnej sféry.