Do top manažmentu generálneho riaditeľa Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) Václava Miku nastupuje oddnes Daša Matušíková. Agentúru SITA o tom informoval hovorca Rozhlasu a televízie Slovenska Richard Šümeghy.
Matušíková, ktorá naposledy pôsobila ako marketingová riaditeľka banky Zuno, sa dnes stala novou riaditeľkou Sekcie komunikácie verejnoprávneho RTVS. Doteraz ju viedla Lucia Čarná.
"Verím v potenciál verejnoprávneho média a práve toto je aktuálne jeden z najambicióznejších projektov, ktoré má RTVS pred sebou," cituje tlačová správa novú riaditeľku komunikácie RTVS.
Matušíková vníma pozíciu riaditeľky komunikácie "ako výzvu vybudovať funkčný a dlhodobo konzistentný marketing verejnoprávneho média, ktorý bude prispievať k budovaniu úspešnej inštitúcie, jej dobrého mena a imidžu".
Matušíkovej predchodkyňa Lucia Čarná v RTVS pôsobila od 1. októbra 2011, keď na poste riaditeľa Sekcie komunikácie vystriedala Ľuboša Černáka.
Od 1. septembra 2012 do RTVS nastúpil niekdajší riaditeľ Centra reklamy TV Markíza Martin Hauptvogel, stal sa riaditeľom a konateľom dcérskej spoločnosti Media RTVS, ktorá pre telerozhlas predáva reklamu. Vo funkcii nahradil Ľuboša Černáka.
Ďalšími členmi tímu Václava Miku sú riaditeľka Sekcie generálneho riaditeľa a jeho zástupkyňa pre organizačnú zložku STV Daniela Migrová a programová poradkyňa Darina Kyselová, ktorá dozerá na vývoj programov a má na starosti analýzy výkonnosti a mapovaciu štúdiu jednotlivých programových služieb RTVS.
Z komerčnej Markízy do RTVS s najväčšou pravdepodobnosťou smeruje Andrej Doležal, ktorý by mal prevziať vedenie Sekcie strategického rozvoja a techniky.
Daša Matušíková (1973) vyštudovala Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave, špecializáciu obchod a marketing. Počas svojej profesionálnej dráhy pracovala na rôznych pozíciách pre agentúry Soria & Grey a Publicis/Knut.
Bola zodpovedná za komunikačnú stratégiu, medzinárodné strategické projekty a koordináciu kľúčových kampaní významných spoločností pôsobiacich na Slovensku (Orange Slovensko, Renault, HP, L´Oreal).
V rokoch 1999 až 2001 sa podieľala na príprave mediálnej stratégie Slovenského rozhlasu. Naposledy pôsobila ako marketingová riaditeľka banky Zuno, kde bola zodpovedná za tvorbu komplexnej stratégie a implementácie tejto značky na slovenskom a českom bankovom trhu.