Noviny (priemerný počet divákov 488 tis., rating: 10,7 % /share: 26,3 %) Joj sa vzchopili a nabrali späť štyri percentné body z podielu nového spravodajstva Markízy. Správy STV (255 tis., 5,6 % / 13,7 %) padli na historické dno, ich sledovanosť nikdy nebola taká nízka. Prvýkrát od spustenia peoplemetrov niektorá z hlavných spravodajských relácií troch najväčších televízií vyslovene prepadá. Viac divákov ako Správy STV mali napríklad aj vtipné videá Hopla (290 tis., 6,3 % / 19,2 %).

Noviny Joj sa vzchopili, Správy STV padli na úplné dno

Televízne noviny Headlines (1 330 tis., 29,1 % / 77,4 %) diváka neodrádzajú, výkon je stále na známej úrovni pôvodných Televíznych novín. Veľký posun nastal v priemernom výkone Televíznych novín Dnes (1 151 tis., 25,2 % / 63,1 %) o 19:13, slabšie sú o takmer desať percentných bodov. Stále sú však enormne silné. Po reklame sa už ľudia vracali späť k Markíze ťažšie. Môže ísť však o divákov, ktorí si s očakávaním v pondelok pozreli silne promované zmeny, jednorázovo navýšili čísla a včera sa vrátili zväčša k českým a káblovým televíziám.


Sledujte vývoj sledovanosti denných spravodajských a publicistických relácií:

Televízne noviny (17:00)

Črepiny Plus

Reflex

Televízne noviny Headlines

Televízne noviny Dnes

Noviny

Správy STV

Noviny Plus

 

Najviac nižší priemer ovplyvnil návrat časti divákov k Joj, po 19:30 mala menšia komerčná televízia u seba do desiatich minút tretinu divákov Markízy. V pondelok skončili Noviny s podielom nad 22 %, včera mali už 26 %. Nie je to návrat späť za vodu, zmenami na Markíze sa Noviny ešte viac vzdialili od pozícií vysoko nad tridsiatkou, ktoré ešte začiatkom minulého roka bez problémov dosahovali. Najprv ich však podkopal Reflex, teraz ešte ráznejšie Televízne noviny Dnes.

Markíze sa vzchopili Športové noviny (689 tis., 15,1 % / 37,6 %) schované medzi reklamnými brejkami. Prvý deň dosiahli podpriemer.

Jednotka môže ďakovať televíznemu bohu, že Televízne noviny Dnes nie sú o tri-štyri minúty dlhšie. Mizerný podiel Správ STV 13,7 % je výsledkom prepínania po skončení správ na Markíze, STV vtedy ešte vysielala posledné reportáže svojich Správ. Ak by nedostala túto injekciu z prepínajúceho obecenstva Markízy, podiel Správ by skončil pravdepodobne pod desiatmi percentami.

Prvá spravodajská hodina po 17:00 vyšla Markíze druhý deň nádherne, Televízne noviny (516 tis., 11,3 % / 45,3 %) si pozíciu zachovali, Reflex (496 tis., 10,9 % / 41,3 %) sa vyšplhal nad štyridsiatku. Misia v acess-prime je tu do štartu denného seriálu splnená.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.