Prvú časť Najväčšieho víťaza na Markíze sledovalo 222-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 19,9 percenta. V 12+ mal licencovaný formát 363-tisíc divákov (17,3 %).

Joj, ktorá z utorkového slotu vypustila seriál Vlci, konkurovala filmom Návrh. Trval o hodinu dlhšie ako Najväčší víťaz – do 23. hodiny – a zaznamenal priemernú sledovanosť 215-tisíc mladších divákov pri podiele 21,8 percenta. V 12+ mala snímka 332-tisíc divákov (17,8 %).

Jednotka v utorok večer vysielala dvojdielny film Kolekcia, sledovanejšiu prvú časť po 20:25 si pozrelo 113-tisíc divákov (5,1 %), z toho 45-tisíc v komerčnej cieľovke (3,9 %).

Markíza potvrdila líderstvo v prime-time i celodenne aj vďaka spravodajskému bloku a nadštandardne fungujúcemu seriálu Oteckovia, ktorý bol aj v tomto prípade u mladých divákov najsledovanejším programom dňa.

Oteckovia boli opäť sledovanejší ako všetky večerné programy televízií a spolu s Televíznymi novinami ako jediní dosiahli dvojciferný rating (10,4 percenta).

Utorkovú časť Oteckov si pozrelo 330-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (34,1 %), v 12+ to bolo 527-tisíc ľudí (27,6 %).

Markíza v slote po 18. hodine viac ako dvojnásobne prevýšila Joj. Šou Moja mama varí lepšie ako tvoja mala v rovnakom čase 146-tisíc mladších divákov (15,4 %) a 325-tisíc celkovo (17,3 %).