Vo formáte Utajený šéf sa šéfovia a manažéri firiem menia tajne na radových zamestnancov, aby si chod vlastnej spoločnosti pozreli ich očami.

Prvý diel slovenskej verzie celosvetovo licencovanej reality šou sledovalo v utorok na Markíze 418-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 35,6 percenta.

U mladšieho publika tak novinka televízii zabrala lepšie ako napríklad Tvoja tvár znie povedome či iné prime-timeové formáty. Navrch by mala aj v porovnaní s ďalšou sledovanou šou Česko Slovensko má talent, ktorú vysiela Joj. Ani tá počas tohtoročnej jesene nemala v 12 – 54 vyšší rating.

Utajený šéf bol 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa