Vo formáte Utajený šéf sa šéfovia a manažéri firiem menia tajne na radových zamestnancov, aby si chod vlastnej spoločnosti pozreli ich očami.
Prvý diel slovenskej verzie celosvetovo licencovanej reality šou sledovalo v utorok na Markíze 418-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 35,6 percenta.
U mladšieho publika tak novinka televízii zabrala lepšie ako napríklad Tvoja tvár znie povedome či iné prime-timeové formáty. Navrch by mala aj v porovnaní s ďalšou sledovanou šou Česko Slovensko má talent, ktorú vysiela Joj. Ani tá počas tohtoročnej jesene nemala v 12 – 54 vyšší rating.
Utajený šéf bol
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?