Dennému seriálu Panelák (349-tisíc, 7,4 % / 16,7 % v 12+ a 248-tisíc, 7,2 % / 19,9 % v 12-54) na Joj sa nedarí odolávať tureckej telenovele Tisíc a jedna noc (1 062 000, 22,4 % / 50,4 % v 12+ a 548-tisíc, 15,9 % / 44,4 % v 12-54), ktorú na Markíze stále sleduje viac než milión divákov starších ako dvanásť rokov. Včera sa jej podarilo Panelák stlačiť pod hranicu dvadsiatich percent v strategickej cieľovej skupine 12-54.
Absolútne najsledovanejším programom dňa u mladších divákov však nebola Tisíc a jedna noc, ale štvrtý castingový zostrih Česko Slovenskej SuperStar (810-tisíc, 17,1 % / 47,0 % v 12+ a 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 % v 12-54) na Markíze. Okrem poslednej tretiny Paneláka mu konkuroval propagovaný špeciál Návrat kráľov (310-tisíc, 6,5 % / 21,6 % v 12+ a 212-tisíc, 6,1 % / 22,7 % v 12-54) na Joj, v ktorom Fedor Flašík uvádzal návraty "najväčších hviezd reality šou". Program uhral priemer stanice.
Sledovanosť Návratu kráľov prudko stúpla po 22:30, kedy Markíza bez brejku po SuperStar nasadila Nočné Televízne noviny (8,6 % / 37,5 % v 12-54). Záver reality šou špeciálu na Joj odobral divákov aj Partičke (6,8 % / 40,6 % v 12-54), ktorej trhový podiel kulminoval až oproti podpriemerne výkonnému seriálu FlashForward (2,2 % / 17,8 % v 12-54).
Popoludní po 15:00 Joj uviedla novú reláciu Tajný sen (1,0 % / 7,8 % v 12-54), ktorá na prvý pokus oproti dvom nadpriemerne výkonným dielom sitcomu Priatelia (5,1 % / 41,8 % a 5,8 % / 43,3 % v 12-54) na Markíze prepadla. Nový vysielací čas o 16:00 zatiaľ nesvedčí ani kulinárskej šou Chutíš mi (1,8 % / 12,7 % v 12-54), ktorá oproti úspešnému seriálu Dr. House (5,7 % / 39,7 % v 12-54) na Markíze dosiahla taktiež hlboko podpriemerný výsledok.
Markíza včera dosiahla v 12-54 celodenný trhový podiel 38,9 % a v prime-time až 43,2 %. Joj zaznamenala celodenný podiel 20,1 %, nasledovali ju Joj Plus (2,8 %), Doma (1,8 %) a Ta3 (1,0 %).
Prehľad včerajšej sledovanosti (12-54)
TV Markíza
- Priatelia - 175-tisíc, 5,1 % / 41,8 %
- Priatelia - 200-tisíc, 5,8 % / 43,3 %
- Dr. House - 198-tisíc, 5,7 % / 39,7 %
- Prvé Televízne noviny - 260-tisíc, 7,5 % / 43,4 %
- Reflex - 235-tisíc, 6,8 % / 35,5 %
- Bez servítky - 241-tisíc, 7,0 % / 30,6 %
- Televízne noviny - 448-tisíc, 13,0 % / 44,3 %
- Tisíc a jedna noc - 548-tisíc, 15,9 % / 44,4 %
- Česko Slovenská SuperStar - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
- Nočné Televízne noviny - 296-tisíc, 8,6 % / 37,5 %
- Partička - 235-tisíc, 6,8 % / 40,6 %
TV Joj
- Tajný sen - 33-tisíc, 1,0 % / 7,8 %
- Chutíš mi - 62-tisíc, 1,8 % / 12,7 %
- Prvé Noviny - 110-tisíc, 3,2 % / 18,4 %
- Promi Noviny - 117-tisíc, 3,4 % / 17,8 %
- Súdna sieň - 205-tisíc, 5,9 % / 26,4 %
- Krimi Noviny - 312-tisíc, 9,0 % / 31,9 %
- Noviny - 349-tisíc, 10,1 % / 33,0 %
- Panelák - 248-tisíc, 7,2 % / 19,9 %
- Návrat kráľov - 212-tisíc, 6,1 % / 22,7 %
- FlashForward - 76-tisíc, 2,2 % / 17,8 %
Vývoj sledovanosti Česko Slovenskej SuperStar (12-54)
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 28. február 2011) - 559-tisíc, 16,2 % / 51,1 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 27. február 2011) - 630-tisíc, 18,2 % / 45,4 %
- Česko Slovenská SuperStar (pondelok 21. február 2011) - 597-tisíc, 17,3 % / 52,6 %
- Česko Slovenská SuperStar (nedeľa 20. február 2011) - 621-tisíc, 18,0 % / 47,3 %
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.
Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.