V komerčnej cieľovke 12 – 54 evidovalo V siedmom nebi 193-tisíc divákov a trhový podiel 20,3 percenta. Šťastný domov trvajúci o 40 minút kratšie sledovalo 180-tisíc mladších divákov (19,1 %).
V 12+ bol náskok Joj výraznejší – V siedmom nebi si zvolilo 447-tisíc divákov (24,6 %), kým licencovaný formát s Janou Hospodárovou o prestavbe obydlí rodín s ťažkým osudom 320-tisíc divákov (17,5 %).
Výrazne podpriemerná bola v stredu Jednotka s filmom Nanga Parbat, uprednostnilo ho 95-tisíc divákov (5,2 %), z toho 42-tisíc mladších (4,5 %).
V ponuke komerčných staníc orientovanej najmä na ženské publikum sa darilo nadpriemerne aj menším staniciam s „mužskými“ programami. Nadpriemer uhrala stanica Dajto s filmom Likvidátor, ktorý po 20:15 videlo 86-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,6 %) a 135-tisíc celkovo (7,9 %), ako aj Plus s filmom Dvaja policajti. Ten si po 20:35 pozrelo 66-tisíc mladších divákov (7,5 %) a 113-tisíc v 12+ (6,7 %).
V ďalšej časti večera mala navrch Markíza s reprízou Chart Show. Hudobnú reláciu sledovalo 166-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 24,1 percenta, v 12+ išlo o 242-tisíc ľudí (19,3 %).
Sitcom Dovidenia, stará mama! na Joj so začiatkom o 22:15 videlo 65-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,1 %) a 113-tisíc v 12+ (8,9 %).
Markíze sa tentoraz viac darilo podvečer, keď v slote pred spravodajstvom zvíťazila s premiérovými Susedskými prípadmi. Videlo ich 99-tisíc mladších divákov (22,1 %) a 184-tisíc celkovo (19,6 %). Moja mama varí lepšie ako tvoja na Joj mala 80-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,1 %) a 180-tisíc v 12+ (19,3 %).
Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj. Predpoveď videlo podľa peoplemetrov 524-tisíc divákov (31,2 %), do komerčnej cieľovky spadalo 215-tisíc z nich (25,5 %).