Včera diváci po čase dopriali aj televízii JOJ, pekné číslo (17,9 %) získala ako priemer za celý včerajší deň a bola tak dvojkou na trhu. O viac ako percentný bod nižšie bola Jednotka s podielom 16,8 %. Markíza dosiahla vynikajúci podiel 37,8 % celodenne, v prime-time dokonca 47,8 %. Priemerne teda Markízu sledoval večer takmer každý druhý divák, včera totiž štartovala druhá séria sitcomu Susedia.
Obeťou Susedov (62,1 %) sa stal Dr. House, ktorý spadol asi o osem percentných bodov na hodnotu 19 %. Stále je to však prijateľný podiel na trhu. Nový pondelkový večer na Markíze pokračoval Vilomeninami (43,5 %) a tak zostal odstavený aj ďalší titul Jednotky STV Niečo za niečo (14,7 %).
Obľúbené tituly konkurencie úplne zničili Nikdy nehovor nikdy televízie JOJ, relácia s podielom 5,8 % dáva nový, horší význam slovu prepadák. C.S.I.: Las Vegas si už ale diváci pred 21:00 našli, podiel sa vyšplhal na dobrú hodnotu 23,9 %. Už niekoľko týždňov sa výborne darí aj Črepinám, včera to bolo 27,7 %. Naopak, Paľba sa dostala včera nad hodnotu 34 % až po niekoľkotýždňovej stagnácii nižšie pod 30 %. (ra)
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.
Foto: Markíza