Mediálne.sk pripravilo v spolupráci s Radou pre reklamu (www.rpr.sk) novú sekciu Kontroverzné reklamy (www.medialne.sk/reklamy). Rada pre reklamu vždy do siedmich dní od zasadnutia svojej Arbitrážnej komisie poskytne serveru Mediálne.sk materiály, podľa ktorých posudzovala možnú neetickosť tej-ktorej reklamy. Registrovaní čitatelia Mediálne.sk majú možnosť vyjadriť sa k rozhodnutiam rady ako aj k jednotlivým dotknutým reklamným kampaniam prostredníctvom diskusie. Tú čitatelia nájdu pod každou príslušnou reklamou. Atraktívnou súčasťou sekcie je aj možnosť zhliadnuť predmetné printové, outdoorové, televízne alebo rozhlasové spoty. (ta)

Kanadská centrálna banka ponechala hlavnú úrokovú sadzbu nezmenenú
Hlavnú úrokovú sadzbu ponechala na úrovni 2,75 percenta.