Mediálne.sk pripravilo v spolupráci s Radou pre reklamu (www.rpr.sk) novú sekciu Kontroverzné reklamy (www.medialne.sk/reklamy). Rada pre reklamu vždy do siedmich dní od zasadnutia svojej Arbitrážnej komisie poskytne serveru Mediálne.sk materiály, podľa ktorých posudzovala možnú neetickosť tej-ktorej reklamy. Registrovaní čitatelia Mediálne.sk majú možnosť vyjadriť sa k rozhodnutiam rady ako aj k jednotlivým dotknutým reklamným kampaniam prostredníctvom diskusie. Tú čitatelia nájdu pod každou príslušnou reklamou. Atraktívnou súčasťou sekcie je aj možnosť zhliadnuť predmetné printové, outdoorové, televízne alebo rozhlasové spoty. (ta)

Prípadová štúdia Kardex - zvýšenie výkonnosti internej logistiky o 40 % v spoločnosti Tescoma
Spoločnosť Tescoma, český výrobca a predajca kuchynských potrieb, sa rozhodla úplne zmeniť svoju internú logistiku a na realizáciu svojho návrhu si vybrala spoločnosť Kardex. Cieľom bolo zvýšiť produktivitu vychystávania a využitie skladových priestorov.