Mediálne.sk pripravilo v spolupráci s Radou pre reklamu (www.rpr.sk) novú sekciu Kontroverzné reklamy (www.medialne.sk/reklamy). Rada pre reklamu vždy do siedmich dní od zasadnutia svojej Arbitrážnej komisie poskytne serveru Mediálne.sk materiály, podľa ktorých posudzovala možnú neetickosť tej-ktorej reklamy. Registrovaní čitatelia Mediálne.sk majú možnosť vyjadriť sa k rozhodnutiam rady ako aj k jednotlivým dotknutým reklamným kampaniam prostredníctvom diskusie. Tú čitatelia nájdu pod každou príslušnou reklamou. Atraktívnou súčasťou sekcie je aj možnosť zhliadnuť predmetné printové, outdoorové, televízne alebo rozhlasové spoty. (ta)
Bez katastra niet obchodu. Majetky Slovákov visia vo vzduchu a finančné straty narastajú
Zlyhal kľúčový systém, od ktorého závisí fungovanie krajiny. Dôsledky pociťujú jednotlivci, firmy aj developeri