Nová turecká telenovela Láska a trest (3,1 % / 15,1 % v 12-54) v pondelok na Markíze neuspela. Slot o 18:00 na prvýkrát oslabila ešte viac ako podpriemerne výkonná kulinárska šou Bez servítky. Diváci prešli najmä k Súdnej sieni (6,8 % / 32,8 % v 12-54) na TV Joj, ktorá bola úspešnejšia viac než dvojnásobne. V strategickej cieľovej skupine 12-54 išlo o rozdiel viac než 100-tisíc divákov.

Nová turecká telenovela odštartovala na Markíze veľmi slabo

Vysoko nadpriemerné výkony si v novom konkurenčnom nastavení udržali aj kvíz Duel (15,3 % v 12+ a 10,1 % v 12-54) a rodinná súťaž 5 proti 5 (15,2 % v 12+ a 12,5 % v 12-54) na verejnoprávnej Jednotke. Zlepšené výkony zaznamenali tiež seriály Akty X (5,3 % v 12-54) na Plus a Ženy z rodu Gilmorovcov (5,2 % v 12-54) na Doma.

Najsledovanejším programom dňa bola včera podľa tlačovej správy reality šou Farma (14,6 % / 38,8 % v 12-54) na Markíze. Necelú štvrtinu trhu získal na svoju stranu konkurenčný denný seriál Panelák (8,7 % / 23,1 % v 12-54) na Joj.

Na Markíze zaznamenal tradične podpriemerný výkon vyraďovací subformát ťažiskového projektu Hlas Česko Slovenska - Rozhodnutie (7,9 % / 23,2 % v 12-54), na ktorý sa takmer dotiahla nemecká šou Geissenovci - Ťažký život milionárov (7,4 % / 22,4 % v 12-54) na Joj.

S nasledujúcou reality šou Hotel Paradise (23,1 % v 12-54) dosiahla Joj v konkurencii zábavnej šou Partička (22,1 % v 12-54) a Nočných Televíznych novín (18,3 % v 12-54) na Markíze pozíciu trhového lídra.

Verejnoprávna Jednotka neuspela s romantickým filmom Láska v Sankt Peterburgu (8,4 % v 12+ a 5,4 % v 12-54) a reláciou Reportéri (6,6 % v 12+ a 3,8 % v 12-54). Na Doma sa tradične darilo seriálom Sultán (10,9 % v 12-54) a Druhý dych (17,6 % v 12-54), na ktoré nadviazala chorvátska novinka Larina voľba (10,6 % v 12-54). Na Pluske podľa tlačovej správy uspeli seriály C.S.I.: Kriminálka New York (5,3 % v 12-54), C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (8,9 % v 12-54), Podvodníci (8,5 % v 12-54) a Dexter (6,2 % v 12-54).

Najsledovanejším spravodajstvom na trhu boli v pondelok Noviny TV Joj (10,4 % / 36,0 % v 12-54) pred Televíznymi novinami (9,7 % / 35,7 % v 12-54) na Markíze.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.