Nová televízia Megamax má na Slovensku veľkú kampaň

Spoločnosť Chello Central Europe podporila vstup svojej novej detskej televízie Megamax na slovenský trh reklamnou kampaňou.

Celú komunikáciu zastrešuje lokálna reklamná agentúra Packy Advertising.

Kreatívny koncept podľa PR manažéra Chello Central Europe Jakuba Švestku predstavuje Megamax ako prvú televíziu pre chlapcov.

"S hlavným posolstvom „Vstúpte do sveta superhrdinov TV Megamax“ približuje pútavým spôsobom, hlavne pre malých divákov, priamo programy, ktoré televízia vysiela od 1. decembra v sieti digitálnej televízie UPC," vysvetlil Švestka pre Mediálne.sk.

Nová televízia Megamax má na Slovensku veľkú kampaň

Kampaň TV Megamax zahŕňa event v nákupnom centre Polus City Center, outdoorovú komunikáciu (billboardy, bigboardy, megaboardy, ale aj netradičné svietiace a ozvučené citylighty), internetovú komunikáciu cez Facebook so špeciálnou súťažnou aplikáciou „Tvorca supehrdinov“, videobannery na detských webových stránkach, rádiospoty a súťaže v Rádiu Viva a tiež celoplošnú potlač električiek v Bratislave.

"Kampaň má potenciál svojou jasnou líniou vzbudiť pozornosť hlavne u cieľovej skupiny detského diváka, ktorý určite ocení túto netradičnú novinku v súčasnej televíznej ponuke," dodal Švestka.

Megamax vstúpil na slovenský trh od 1. decembra 2012, keď ho začal šíriť najväčší káblový operátor UPC Broadband Slovakia. Zameriava sa najmä na dobrodružné animované seriály zo sveta superhrdinov, napríklad Transformers, Gormiti, Lego Ninjago, Hot Wheels – Battle Force či Freefonix. Vysiela 15 hodín denne - od 7:00 do 22:00. Určený je primárne pre chlapcov vo veku od 7 do 14 rokov.

Nová televízia Megamax má na Slovensku veľkú kampaň

Zdroj: Chello Central Europe

Nová televízia Megamax má na Slovensku veľkú kampaň

Zdroj: Chello Central Europe

Nová televízia Megamax má na Slovensku veľkú kampaň

Zdroj: Chello Central Europe