Premiérová turecká telenovela Sila, ktorú Markíza na svojom ženskom kanáli Doma uviedla od minulého týždňa, dosahuje trhové podiely výrazne nad priemerom stanice.

V kombinácii s ďalšou solídne fungujúcou telenovelou Sultán, ktorá beží pred novinkou o 20:30, zabezpečuje menšiemu kanálu takmer stabilnú pozíciu trhovej trojky v prime-time, teda v čase medzi 19:00 a 22:00.

Silu vysiela Doma v pracovných dňoch okrem stredy o 21:40 – zo slotu odsunula Perlu orientu, ktorá ho okupovala predtým a vysielala sa v dvojporcii. Sultánovi zostal nezmenený vysielací čas o 20:30. Predtým ešte na ženskom kanáli v prime-time Markíza vysiela seriál Mentalista a reprízy Bez servítky.

Večerná ponuka v hlavnom vysielacom zabezpečila pre Doma pozíciu trojky v cieľovke 12-54 v prime-time v pondelok, ako aj počas troch dní minulého týždňa s výnimkou utorka, keď Jednotka nasadzuje reprízy Nikto nie je dokonalý a stredy, keď sa Sultán ani Sila nevysielajú. O pozíciu trojky prišla potom Doma už len v piatok v univerzálnej cieľovke 12+, kde ju predstihla Jednotka najmä vďaka špeciálu 5 proti 5.

Najlepší výsledok zaznamenala Sila v pondelok 12. augusta, keď v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla dosiaľ rating 3,2 percenta a trhový podiel 10,2 percenta, informovala Markíza. Sultán mal u mladších divákov v pondelok share 7,7 percenta, celá Doma v prime-time 5,5 % v 12-54. Trhovou štvorkou bola podľa informácií Mediálne.sk stanica Plus (5,3 %), Jednotka až päťkou (4,2 %).

V minulom týždni bola Doma v pondelok trojkou v prime-time so 4,5-percentným podielom, vo štvrtok so 4,4 % a v piatok so 6,4 % - k najvyššiemu shareu pomohla repríza Uragánu o 20:30 s podielom 10,4 percenta v komerčnej cieľovke.

Nová telenovela Sila robí z Doma trojku v prime-time

Sila Zdroj: TV Markíza

Sila sa v minulom týždni vďaka štvrtkovej časti stala najsledovanejším programom stanice Doma, celkovo epizódu sledovalo 267-tisíc divákov, tento pondelok ich bolo ešte o osem tisíc viac. Priemerný podiel dielov Sily odvysielaných v minulom týždni dosiahol v 12-54 8,8 percenta.

V celodennom meradle si menšie komerčné stanice v minulom týždni pozíciu vymenili – trhovou trojkou bola v uplynulom týždni Plus zo skupiny Joj, o čom televízia informovala v tlačovej správe.