Česko a Slovensko hľadajú Megastar je jednou z ochranných známok, ktoré si začiatkom decembra zaregistrovala televízia Markíza. V sérii pokusov o registráciu sú aj ďalšie značky, ktoré boli podané v ten istý deň - Megastar, Slovensko hľadá Megastar a Slovenská Megastar. "Sú to názvy hypotetického projektu, ktorý by niekedy mohol prichádzať do úvahy," reagovala na otázku Mediálne.sk hovorkyňa televízie Markíza Ivana Semjanová. Markíza sa bližšie nevyjadruje ani k tomu, či značka Česko a Slovensko hľadajú Megastar znamená spoločnú spevácku castingovú reality show televízie Nova a Markíza. "Zatiaľ to nič neznamená," dodáva Semjanová.
K spolupráci s Novou sa Markíza po skúsenosti s Tesnom národa stavia veľmi pozitívne. "S Novou chceme robiť veľké fíčre," povedal v rozhovore pre Mediálne.sk pred týždňom riaditeľ televízie Václav Mika. Stanovisko televízie Nova k prípadnému projektu spoločnej Superstar (Megastar) sa redakcii Mediálne.sk získať nepodarilo.
Markíza má opciu na vysielanie tretej série slovenskej adaptácie reality show Idols pre slovenský trh, využije ju podľa informácií potvrdených televíziou budúci rok. Formát Idols so zavedenou slovenskou značkou podľa nemeckého vzoru Slovensko hľadá Superstar sa pod názvom Megastar ešte v svetovej distribúcii nevyrábal. Show s obdobným názvom vysielala maďarská TV2, išlo však o odlišný formát majiteľa televízie spoločnosti SBS Broadcasting. (ra)