Hlavnými hrdinami The Briefcase (Kufrík) sú chudobné rodiny, ktoré majú šancu získať 101-tisíc amerických dolárov. Nemusia preto nič zvláštne spraviť, peniaze si teoreticky môžu okamžite nechať. Po tom, čo otvoria kufrík s peniazmi, sa začnú tešiť z nečakanej pomoci a premýšľať, čo to spraví s ich životom.

Lenže producenti šou zrazu konfrontujú „kandidátov“ s ich morálkou. Zúčastneným ukážu iné rodiny, ktoré sú na tom finančne možno ešte horšie. Niekde majú deti s postihnutím, inde by sa peniaze zišli nezamestnanému vojenskému veteránovi. Rodiny sa dozvedajú informácie o protistrane prostredníctvom smartfónu - tá druhá strana sa snaží čo najviac „predať“ svoje vlastné nešťastie.

Účastníci sa tiež dozvedia navzájom o sebe skutočnosti, ktoré môžu viesť k hodnotovým rozdielom. V jednom diele je napríklad konzervatívna republikánska rodina oproti lesbickému páru.

Kandidáti sa napokon tajne navzájom navštívia a kamera sleduje reakcie ľudí na vzájomné životné nešťastia.

Výhercovia počas troch dní stoja pred čoraz väčším tlakom, či si peniaze nechať, alebo sa o ne podeliť. Aby bola reality šou čo najkonfliktnejšia, rovnaký kufrík dostala aj druhá strana, no rodiny o tom navzájom nevedia. Po tom, čo urobia rozhodnutie, sa navzájom stretnú a dozvedia sa, ako sa rozhodli.

Šou vyvolala na sociálnych sieťach aj médiách vlnu odporu. Podľa viacerých komentárov ide pre televíziu CBS o nové dno, keď bohatá firma zneužíva chudobných, aby dosiahla vysokú sledovanosť.

Server AdWeek sa televízie pýtal, či plánuje šou stiahnuť kvôli negatívnej odozve, CBS odmietla odpovedať. Podľa informácií webu však letný projekt bude pokračovať. Prvá časť dosiahla sledovanosť takmer 7 miliónov divákov, čo je výborný výsledok. A to je predsa jediný argument, ktorý rozhoduje o tom, či nejaký program patrí do vysielania alebo nie.