Nikto nie je dokonalý sledovalo na Joj v utorok večer 335-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Joj prinieslo trhový podiel 29,3 percenta. V 12+ mala relácia 594-tisíc divákov a share 28,5 percenta. Nikto nie je dokonalý bolo na Joj sledovanejšie ako všetky časti, ktoré vysielal RTVS.

Reprízu Nikto nie je dokonalý, ktorá šla na Jednotke v rovnakom čase, sledovalo 91-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (7,6 %) a 237-tisíc v 12+ (10,8 %).

U mladých bola dvojkou trhu Markíza s reláciou Baby Boom, ktorú po 20:30 sledovalo 134-tisíc divákov pri podiele 11,3 percenta. V 12+ mala reality šou 214-tisíc divákov a share 9,8 percenta, v univerzálnej cieľovke teda Markíza bola za Jednotkou a dokonca aj za vlastnou menšou stanicou Doma.

Telenovelu Vymenené životy pozeralo o 20:30 na Doma 245-tisíc divákov pri podiele 11,1 percenta, do komerčnej cieľovky ich spadalo 84-tisíc (7 %).

V ďalšej časti večera mali Joj a Markíza vyrovnanú výkonnosť – O 10 rokov mladší aj Spackané plastické operácie zaznamenali zhodne 128-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Joj mala s akvizíciou vysielanou od 22:10 podiel 17,3 percenta, Markíza s ďalšou reality šou nasadenou o 21:40 13,8 percenta.

V 12+ mali Spackané plastické operácie 204-tisíc divákov (15,4 %), O 10 rokov mladší 202-tisíc (12 %).

Joj bola v utorok večer lídrom, v komerčnej cieľovke mala v prime-time medzi 19. a 23. hodinou podiel 24,8 percenta. Markíza bola na úrovni 15,8 percenta. Joj viedla aj celodenne – jej share bol 20,1 percenta, Markíza evidovala 17,4 percenta.