Televízia Joj včera odvysielala poslednú 32. časť pôvodného kriminálno-romantického seriálu Nevinní, na verejnoprávnej Jednotke zas štartovala premiérová siedma séria akvizičného seriálu Dr. House.
V úplnom finále zaznamenali Nevinní podľa zaslaného prehľadu sledovanosti vôbec najvyšší trhový podiel od začiatku ich vysielania. Na vyvrcholenie seriálu bolo po 22:30 zvedavých 34,2 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Zdroj: TV Joj
Joj bola trhovým lídrom už počnúc denným seriálom Panelák (32,0 % v 12-54), na ktorý takmer rovnako úspešne nadviazal seriál Kosti (31,2 % v 12-54). Nad hranicou 30 % sa televízia udržala aj po Nevinných so seriálom Lovci väzňov (34,2 % v 12-54).
Konkurenčná Markíza bola včera podľa tlačovej správy jednotkou na trhu v čase vysielania hlavnej spravodajskej relácie Televízne noviny (12,7 % / 38,8 % v 12-54). Noviny TV Joj (11,8 % / 34,7 % v 12-54) zaostali z hľadiska dosiahnutého ratingu o necelý percentný bod.
S večerným programom už Markíza gradovala sériu podpriemerných výkonov počnúc Ordináciou v ružovej záhrade (22,1 % v 12-54), cez thriller Nepovedz ani slovo (14,0 % v 12-54) až po predvolebnú diskusiu Voľby 2012 - Súboj (10,1 % v 12-54).
Verejnoprávna Jednotka STV zaznamenala opäť nadpriemerný výkon so súťažou 5 proti 5 špeciál (9,9 % v 12+ a 9,2 % v 12-54). Ani ten však nepomohol štartu premiérovej siedmej série seriálu Dr. House, ktorý v oboch hlavných cieľových skupinách 12+ i 12-54 zaujal iba podpriemerných 5,5 % divákov.
Trhovou trojkou bola podľa tlačovej správy v prime-time ženská televízia Doma s vysoko nadpriemerne výkonnou trojicou seriálov Sultán (13,1 % v 12-54), Druhý dych (22,8 % v 12-54) a V objatí hodvábu (11,9 % v 12-54). Konkurenčná stanica Plus zaznamenala s filmom James Bond: Muž so zlatou zbraňou podiel 5,4 % v 12-54.
Na Jednotke podvečer v oboch hlavných cieľových skupinách bodiju kvíz Duel (22,2 % v 12+ a 18,2 % v 12-54) a rodinná súťaž 5 proti 5 (17,1 % v 12+ a 15,7 % v 12-54). Súdna sieň (26,6 % v 12-54) na Joj naďalej poráža Bez servítky (23,7 % v 12-54) na Markíze.
TV Joj bola včera v strategickej cieľovej skupine 12-54 jednotkou na trhu celodenne (27,0 %) i v prime-time (30,4 %). Markíza celodenne zaostala o štyri percentné body a v prime-time o 6,5 percentného bodu. Trhovou trojkou bola podľa tlačovej správy Doma (8,0 % / 11,2 %) pred Jednotkou (6,1 % / 6,9 %), Plus (5,3 % / 4,1 %) a Dvojkou (1,5 % / 1,5 %).
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.