Skvelá správa pre všetkých, ktorí pre každodenné povinnosti nestíhajú sledovať svoje obľúbené programy či seriály. ANTIK Telecom zlepšuje služby pre svojich zákazníkov a rozširuje televízny archív o 41 kanálov, pričom celkový počet archivovaných titulov je až vyše 6000. Archívy sú už plne dostupné pre všetkých bezplatne, novinka platí pre slovenskú aj českú službu.

„Podaril sa nám ďalší výborný krok smerom k našim zákazníkom. Spolu s novými 41 kanálmi archivujeme už viac ako 6000 kanálov. Diváci tak majú možnosť sledovať aj nové tituly, z ktorých si každý vie vybrať niečo pre seba. V dnešnej uponáhľanej dobe je veľkou výhodou mať k dispozícii archív svojich obľúbených programov a pozrieť si ich v čase, ktorý zákazníkovi vyhovuje najviac,“ uviedol Vlastimil Lakatoš, produktový riaditeľ ANTIK Telecom.

vina, markíza,
Neprehliadnite

Markíza štartuje srdcervúcu novinku: Zoznámte sa so seriálom Vina!

Zákazníkom TV služieb pribudli archívy rôznych typov staníc, medzi nimi dokumentárne ako napr. JOJ Svet, BBC Earth, National Geographic Wild, Travel Channel cez športové ako Nova Sport 1,2, Eurosport 2, filmové (HBO, Cinemax, FilmBox Extra) až po detské (Disney Junior, Nick Jr, Minimax, Cartoon Network).

„Rozšírenie archívu prináša zákazníkom väčší komfort a širší výber programov, ktoré si môžu pozrieť kedykoľvek. Snažíme sa zabezpečiť zákazníkom jednoduchý a flexibilný prístup k programom v čo najlepšej kvalite," dodal Lakatoš.

Všetky nové programy zákazníci aktuálne nájdu v archíve na všetkých aplikáciách a platformách. Archív je dostupný v HD kvalite pre všetky nové modely set-top boxov a taktiež všetky TV aplikácie.

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Koľko času strávime sledovaním televízie? Sú to hodiny denne, rekordérmi vo V4 však nie sme

televízor
Neprehliadnite

Slovenskí diváci sa potešia: Veľký televízny operátor prináša dve stanice zadarmo

televízor
Neprehliadnite

Slováci, pozor! Masívne rozšírenie televíznej ponuky, užijete si až 5 staníc zadarmo

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Koniec televíznej nadvlády: Streamovacie služby prvýkrát investujú do obsahu viac ako televízie