V politike s Ľubomírou Oravovou (Ta3)
Hosťami diskusnej relácie V politike, ktorú televízia Ta3 odvysiela v premiére v nedeľu 18. decembra 2011 o 11:00 a v repríze v rovnaký deň o 20:00 a v pondelok 19. decembra 2011 o 13:00, budú predseda KDH Ján Figeľ a predseda opozičného Smeru–SD Robert Fico. Témami diskusie budú situácia v zdravotníctve, platy lekárov, zastavenie transformácie nemocníc, budúcnosť štátneho rozpočtu a priority strán do volieb.
V druhej polovici relácie uplynulý rok v spoločnosti, dôsledky krízy a hodnotu vzťahu politikov s občanom z pohľadu cirkvi zhodnotí bratislavský arcibiskup Stanislav Zvolenský.
O 5 minút 12 s Martou Jančkárovou (Jednotka STV)
Vyššie platy pre lekárov i zrušenie transformácie nemocníc sú realitou. Aké budú dôsledky naplnenia požiadaviek lekárov? Horúcou témou je tiež osud eura, ktoré sa prepadáva aj po minulotýždňovom summite v Bruseli. Aké boli zlomové okamihy v politike v tomto a čo nás čaká v budúcom roku?
V diskusnej relácii O 5 minút 12, ktorú Jednotka STV odvysiela v premiére v nedeľu 18. decembra 2011 o 11:55 a v nočnej repríze o 03:40, sa moderátorka Marta Jančkárová bude pýtať predsedníčky vlády SR Ivety Radičovej, predsedu KDH Jána Figeľa a predsedu Smeru-SD Roberta Fica.
Na telo so Zlaticou Puškárovou (TV Markíza)
Hosťom Zlatice Puškárovej v relácii Na telo, ktorú televízia Markíza odvysiela v nedeľu 18. decembra 2011 o 13:00, bude predsedníčka vlády SR Iveta Radičová. Témami diskusie budú aktuálna politická situácia a osud eurozóny.
- Špeciál Mediálne.sk: Hostia víkendových politických diskusií (aj RSS odber)
Monitoring účasti politikov v diskusných reláciách spracovala spoločnosť © NEWTON Media, spol. s r.o.
NEWTON Media, spol. s r.o. je súčasťou skupiny NEWTON Media, a.s., ktorá je najväčšou nadnárodnou stredoeurópskou spoločnosťou v oblasti monitoringu médií. NEWTON Media, a.s. už trinásť rokov dodáva v elektronickej podobe úplné znenia akýchkoľvek informácií z tlače, úplné prepisy spravodajských a vybraných publicistických relácií televíznych a rozhlasových staníc, agentúrne spravodajstvo a obsahy internetových portálov. V mediálnych analýzach sleduje obraz spoločností, produktov, subjektov alebo osôb v médiách a svojim klientom dodáva v rôznej periodicite kvantitatívne a kvalitatívne mediálne analýzy.