V politike s Alžbetou Vlkovou (Ta3)

Hosťami diskusnej relácie V politike, ktorú televízia Ta3 odvysiela v premiére v nedeľu 29. januára 2012 o 11:00 a v repríze v rovnaký deň o 20:00 a v pondelok 30. januára 2012 o 13:00, budú Pavol Hrušovský (KDH) a Pavol Paška (Smer-SD). Témami diskusie budú posledná parlamentná schôdza v tomto volebnom období - okresanie poslaneckej imunity, vymenovanie generálneho prokurátora, kauza Sasanka a povolebná spolupráca.

O 5 minút 12 s Martou Jančkárovou (Jednotka STV)

Kauza Gorila neutícha, naopak, objavil sa nový údajný spis pod názvom Sasanka. Podarí sa vyšetriť podozrenia z prepojení politiky a finančných skupín? Aké dôsledky by mali vyvodiť voči sebe politici? Poslancov čaká posledná schôdza Národnej rady SR v tomto volebnom období. Schvália zrušenie priestupkovej imunity? Ako by mala nová vláda bojovať s vysokou nezamestnanosťou a aký je recept na ozdravenie verejných financií?  

Sledujte duel predsedov strán Most-Híd a Smer-SD, Bélu Bugára a Roberta Fica v nedeľu 29. januára 2012 o 11:55 na Jednotke. 

Na telo so Zlaticou Puškárovou (TV Markíza)

Hosťom Zlatice Puškárovej v relácii Na telo, ktorú televízia Markíza odvysiela v nedeľu 29. januára 2012 o 13:00, budú poslanec NR SR Igor Matovič (Obyčajní ľudia) a poslanec NR SR Radoslav Procházka (KDH). Témou diskusie bude predvolebná kampaň.

Nedeľné politické diskusie aj o kauze Sasanka či okresaní poslaneckej imunity

Monitoring účasti politikov v diskusných reláciách spracovala spoločnosť © NEWTON Media, spol. s r.o.

Nedeľné politické diskusie aj o kauze Sasanka či okresaní poslaneckej imunity

NEWTON Media, spol. s r.o. je súčasťou skupiny NEWTON Media, a.s., ktorá je najväčšou nadnárodnou stredoeurópskou spoločnosťou v oblasti monitoringu médií. NEWTON Media, a.s. už trinásť rokov dodáva v elektronickej podobe úplné znenia akýchkoľvek informácií z tlače, úplné prepisy spravodajských a vybraných publicistických relácií televíznych a rozhlasových staníc, agentúrne spravodajstvo a obsahy internetových portálov. V mediálnych analýzach sleduje obraz spoločností, produktov, subjektov alebo osôb v médiách a svojim klientom dodáva v rôznej periodicite kvantitatívne a kvalitatívne mediálne analýzy.