Chart Show sa uviedla v jesennej sezóne mierne nad priemerom svojich doterajších výkonov z tohto roka, keď mala na jar priemernú sledovanosť 291-tisíc mladších divákov (vrátane oneskorenej sledovanosti v rovnaký deň) a priemerný share 26,9 percenta.
Markíza si dokázala po dlhšom čase uzurpovať väčšinu publika v stredajšom slote v hlavnom večernom čase, kde dosiaľ dominovala šou Česko Slovensko má talent. Joj v stredu zaradila výber najlepších čísel z talentovej šou, ktorý uprednostnilo 190-tisíc mladších divákov pri podiele 16,8 percenta.
V 12+ mala Chart Show podľa peoplemetrov 451-tisíc divákov (24,1 %), talentový zostrih si zvolilo 336-tisíc ľudí (16,5 %). Chart Show sa prekrývala aj s následnou akvizíciou Joj Neuveriteľné svetové talenty, ktorú po 22. hodine sledovalo 126-tisíc mladších divákov (14 %) a 193-tisíc v 12+ (12 %).
Komerčným staniciam výraznejšie konkurovala aj Jednotka, ktorá vysielala futbalovú Ligu majstrov. Prvý polčas zápasu Manchester United – PSV Eindhoven od 20:40 sledovalo 106-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,1 %) a 236-tisíc celkovo (11,2 %). Druhé dejstvo po 21:45 videlo 99-tisíc mladších divákov (10,9 %) a 212-tisíc v 12+ (13 %).
Výrazný podiel na trhu mala v stredu večer aj menšia stanica Doma. Epizódu z druhej série seriálu Mentalista po 20:40 na nej sledovalo 176-tisíc divákov starších ako 12 rokov (8,4 %), z toho 74-tisíc spadalo do komerčnej cieľovky (6,4 %). Výraznú priazeň staršieho publika mala následne aj telenovela Dila so začiatkom o 21:40 – dovedna ju sledovalo 174-tisíc divákov (11,2 %), z toho 47-tisíc mladších (5,4 %).
V podvečernom slote po 18. hodine potvrdila aj v stredu prvenstvo v komerčnej cieľovke Joj s Moja mama varí lepšie ako tvoja. Tentoraz kulinársku gameshow sledovalo 198-tisíc mladších divákov (24,7 %). Rodinné prípady na Markíze mali 134-tisícové publikum (16 %).
V univerzálnej cieľovke bol podiel Markízy a Joj vyrovnaný – 20,4 percenta. Rodinné prípady mali 343-tisíc divákov, varenie s mamami štartujúce o desať minút skôr 331-tisíc.