V obchodnej dôležitej cieľovke 12 – 54 malo pondelkové Búrlivé víno sledovanosť 88-tisíc divákov, čo zodpovedalo podpriemernému trhovému podielu 15,5 percenta.

Mimo večerného prime-timeu umiestnila Markíza svoj seriál po troch rokoch, v čase pred šiestou večer štartoval pôvodne v januári 2013. Úplne prvá časť sa vtedy uviedla v komerčnej cieľovke podielom 29 percent.

Ani Joj nesledovalo v pondelok podvečer oveľa viac divákov – televíziám už naštrbuje plány aj krajšie počasie. Moja mama varí lepšie ako tvoja takisto so začiatkom po 17:50 mala 104-tisíc mladších divákov a share 18,5 percenta.

Časť divákov si podvečer ukoristila aj Dvojka so semifinálne play off hokejovej extraligy. Druhú tretinu, ktorá sa začínala zhruba v čase štartu formátov komerčných staníc, si zaplo 67-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,9 %). Svoje uhrala aj súťaž 5 proti 5 na Jednotke so 60-tisíc mladšími divákmi (10 %).

S Búrlivým vínom mala tradične lepšie čísla Markíza v 12+, seriál si svoju hlavnú fanúšikovskú základňu drží medzi staršími divákmi. V novom vysielacom čase si ho našlo dovedna 290-tisíc divákov, čo predstavovalo trhový podiel 23,2 percenta. U celého publika bola Markíza lídrom, varenie s rodičmi na Joj malo v univerzálnej cieľovke 212-tisíc divákov pri podiele 17 percent.

Večer už bola výkonnosť Markízy suverénna vďaka osvedčenému komediálnemu seriálu Horná Dolná. Premiérový diel sledovalo 484-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 39,7 percenta. Išlo o najsledovanejší program dňa – aj v skupine 12+, kde mala Horná Dolná spolu 694-tisíc divákov a podiel 31,8 percenta.

Prvá časť Zoo na Joj mala v čase po 20:35 priazeň 209-tisíc mladších divákov (17,4 %), v 12+ seriál videlo 419-tisíc divákov (19,6 %).

Markíza viedla aj v ďalšej časti večera s Kredencom (311-tis. / 31,6 % v 12 – 54) a Farmou (198-tis. / 30,8 %), keď Joj vysielala druhý diel Zoo (193-tis. / 24,3 %).