National Geographic stavil na nové logo spoločné pre všetky mediálne platformy. Súčasťou zmien je aj vypustenie slova „Channel“ (kanál) z celého on-air aj off-air priestoru. Platená dokumentárna stanica tak nesie po novom názov National Geographic. Aktuálne je dostupná v 171 krajinách a 45 jazykových verziách. V česko-slovenskom teritóriu ju zastupuje distribučná spoločnosť Channels.

Stanica zmeny uvádza od 14. novembra, keď sa mení celkový vzhľad kanála. Zároveň štartuje seriál Mars o túžbe človeka kolonizovať červenú planétu z dielne producentom Briana Grazera a Rona Howarda. Zmeny podporil promo spot a nasadené spoty, v ktorých účinkujú známi moderátori.

„Tieto zmeny sú dôležitým bodom v realizácii našej premenenej vízie National Geographic Channel,“ uviedla výkonná riaditeľa televíznej časti Courteney Monroeová.

„Ako nové motto celé značky stelesňuje „Stále ďalej“ dokonale našu novú programovú stratégiu, ktorá je založená na kvalite, osobitosti a neutíchajúce snahe o tvorivú dokonalosť. Nový vizuálny dizajn je premyslený, aktuálny a vhodný pre audiovizuálny prezentáciu a celkom zodpovedá poňatiu značky National Geographic,“ dodala.

Časopis National Geographic, ktorý sa u nás predáva v českom jazyku, mení takisto svoj obal. Dôraz bude klásť podľa spoločnosti na prvotriedne fotografie. Zmeny sa dotknú aj webových stránok a ostatných digitálnych platforiem. V časopise pribudne začiatkom roka 2017 sekcia pod hlavičkou motta „Stále ďalej“.

Nové motto má vyjadriť celkové zameranie a ducha spoločnosti. Zároveň má zachytiť očakávania divákov, slúžiť ako výzva pre tvorcov obsahu a ďalších zamestnancov a sľub inzerentom či obchodným partnerom. Novú podobu značku vytvorila pre National Geographic agentúra Gretel NY.

National Geographic - vysvetlenie zmien by Martin Poláš on Scribd