Joj pri štarte Sestričiek pred týždňom konkurovala premiérovou časťou Česko Slovensko má talent, tentoraz proti dramatickému seriálu Markízy vytiahla novú sériu Našich.

Prvú časť komediálneho seriálu sledovalo po 20:30 134-tisíc divákov z komerčnej cieľovke pri trhovom podiele 13,2 percenta. V 12+ mal úvod štvrtej série 213-tisíc divákov (10,8 %).

Následná druhá časť Našich, ktorá sa takisto prekrývala so Sestričkami, bola na tom o čosi lepšie – sledovalo ju 152-tisíc mladších divákov (14,7 %) a 213-tisíc v 12+ (11,1 %).

Sestričky boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa, na Markíze ich sledovalo 245-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23,9 %). V 12+ to bolo 411-tisíc ľudí (21,2 %), menej ako pred týždňom (483-tisíc). 

Markíza si postrážila v utorok vedenie aj s realityou šou Farma so začiatkom o 21:45. Zostrih dňa si pozrelo 183-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,3 %) a 310-tisíc celkovo (10,8 %).

Joj bola pod svojím priemerom s komediálnym seriálom Ministri. Druhú časť sledovalo 119-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,5 %). V 12+ mala novinka 181-tisíc divákov (11,4 %).

Celkovo najsledovanejším programom dňa bolo aj tentoraz Počasie na Markíze. Predpoveď videlo 274-tisíc mladších divákov (31,7 %) a 504-tisíc celkovo (28,1 %).