Reality šou Markízy oproti strede, keď čelila Talentu, mierne podrástla. Na komediálny seriál to ale v komerčnej cieľovke nestačilo. Naši mali v prípade prvej časti o 20:35 232-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 20,7 percenta, druhý diel so začiatkom o 21:15 sledovalo 240-tisíc mladších divákov (23,3 %).

Ostrov zaujal 206-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54, čo znamenalo share 18,6 percenta. V 12+ mala reality šou 333-tisíc divákov (16,6 %), seriál Joj v prípade prvej časti 322-tisíc (15,8 %), pri druhej časti 343-tisíc (18,6 %).

Našich pretiahla Joj do 22. hodiny, keď pilotným dielom odštartovala svoju reality šou Návštevníci. Na jej úvod bolo zvedavých 95-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,6 %) a 175-tisíc v 12+ (13,8 %).

Markíza viedla s druhou časťou komediálneho seriálu Atletiko Cvernofka, hoci takisto zostala pod staničným priemerom. Seriál po 21:35 sledovalo 183-tisíc mladších divákov (21,1 %) a 242-tisíc celkovo (15,4 %).

Opäť stojí za zmienku výkonnosť akvizičného seriálu Vymenené životy na stanici Doma. Druhý diel z dvojporcie o 21:30 mal 260-tisíc divákov, v univerzálnej cieľovke teda viac ako Cvernofka aj Návštevníci. V 12 – 54 bol seriál na 98-tisíc divákoch (10,6 %). Aj prvá časť o 20:30 bola silná - videlo ju 228-tisíc divákov (11,4 %), z toho 86-tisíc mladších (7,8 %). 

Najsledovanejším programom dňa v 12 -54 boli Šport a Najlepšie počasie na Joj, ktoré mali zhodne 242-tisíc divákov. U celého publika boli najúspešnejšie Noviny TV Joj s 536-tisíc divákmi (31,9 %).