Tváre televízie v nasadených jingloch praskajú balóny či otvárajú zabalené darčeky. Pomedzi ne padá množstvo konfiet. Vo farebnom stvárnení dominuje zlatá.
Na nakrútenie spotov využila televízia vlastné kapacity. Režisérkou bola Barbora Kardošová, kameru mal na starosti Martin Kirner. Supervízorom bol riaditeľ kreatívy televízie Ondrej Garan Hutník.
Imidžová kampaň k oslavám 15 rokov vysielania sa začala v televízii začiatkom februára. Do druhej fázy prejde na konci mesiaca.
„Tá bude pozostávať z imidžovej a produktovej časti a je naplánovaná do konca marca,“ uviedla Ivana Semjanová, riaditeľka Úseku marketingu, PR a analýz.
S kampaňou pôjde Joj v druhej fáze do všetkých mediatypov. Využije reklamu v printe, online, rozhlase, ale aj v outdoore.
„Naše promo aktivity budú smerované k divákom i klientom, vyvrcholia v septembri Jojkou v meste. O detailoch kampane budeme postupne informovať,“ dodala I. Semjanová.
Okrúhle výročie si Joj pripomenie 2. marca - v tento deň začala vysielať v roku 2002.