Politické relácie sledovalo státisíce divákov
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila politická diskusná relácia Na telo. Sledovalo ju 474-tisíc divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo šou Pečie celé Slovensko. Vysoko sa v rebríčku umiestnilo aj Nové bývanie, ktoré si pozrelo 387-tisíc divákov.
Medzi úspešné relácie sa zaradili tiež zábavná šou Československo má talent, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 327-tisíc ľudí a politická diskusná relácie O 5 minút 12, ktorú videlo 319-tisíc ľudí.
Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 22,5 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovala diskusná relácia Na telo, ktorá mala o vyše 7 percent trhového podielu viac.
Nové bývanie si z koláča trhového podielu ukrojilo 23,5 percenta. Top päť najsledovanejších relácií dopĺňajú šou Československo má talent s trhovým podielom 16,2 percenta a Farma - Duel s 18 percentami.
Za celý deň získala Skupina Markíza 27,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,2 percenta, RTVS mala 15 percent a spravodajská TA3 2,2 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
