Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na akčné filmy, ale aj zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?
Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 365-tisíc divákov. O 80-tisíc sledujúcich získal markizácky seriál Mama na prenájom.
Trojkou v rebríčku bola šou o varení Bez servítky, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 279-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa reality šou Farma (240-tisíc) a vedomostná súťaž Duel (195-tisíc).
V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa zostala zábavná vedomostná relácia Čo ja viem s trhovým podielom 17,2 percenta. Dvojkou sa stala reality šou Farma, ktorá si vyslúžila 15,3 percenta trhového podielu.
Vyšší trhový podiel (25,8 percenta) získala medzi nespravodajskými reláciami Mama na prenájom. Miesto v rebríčku si našla aj šou o varení Bez servítky s 26 percentami trhového podielu. Film Lovec: Zimná vojna si vyslúžil 9,2 percenta trhového podielu.
Za celý deň získala Skupina Markíza 31 percent trhového podielu, Joj Group mala 19,9 percenta, RTVS 11,9 percenta a spravodajská TA3 len jedno percento.