Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získal nový seriál na Markíze Zrada. Sledovalo ho takmer 600-tisíc divákov. O desiatky tisíc sledujúcich menej mala Mama na prenájom.

Duel šampiónov prilákal k televíznym obrazovkám 332-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 328-tisíc ľudí. Rebríček top päť dopĺňa magazín Reflex, ktorý videlo 297-tisíc divákov.

Seriál Zrada si udržal prvú priečku rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 s trhovým podielom 30,3 percenta. Dvojkou bola Mama na prenájom, ktorá získala 26,7 percenta trhového podielu.

Šou Bez servítky na treťom mieste získala 20 percent trhového podielu. Magazín Reflex si pripísal 22,7 percenta trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov zakončujú Rodinné prípady s 24,7 percentami trhového podielu.

Najvyšší celkový trhový podiel dňa (37,7 percenta) získala Markíza, 22,3 percenta patrilo Jojke. RTVS dosiahla 9,1 percenta a TA3 mala jedno percento.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Majiteľ Snapchatu prepustí desať percent zamestnancov