Viac ako 350-tisíc divákov si v utorok nenechalo ujsť seriál Nemocnica, vďaka ktorým sa dostal na prvé miesto nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+.  

Darilo sa aj kulinárskej šou Bez servítky, ktorá prilákala 355-tisíc divákov a prekonala tak vedomostnú súťaž Duel s 300-tisícmi divákov. Seriál Policie Modrava videlo 276-tisíc divákov a 262-tisíc sledujúcich mala reality šou Farma.

Zloženie prvej pätice programov sa v prípade nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov mierne zmenilo. Šou Bez servítky obsadila prvé miesto s trhovým podielom 26,2 percenta.

Druhé miesto patrilo seriálu Nemocnica s 17,4-percentným trhovým podielom. Policie Modrava mala 16,2 percent trhového podielu. Reality šou Farma dosiahla na štvrtej priečke 22,5-percenta a Rodinné prípady na päťke mali 17,9 percenta trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 35,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,7 percenta, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská televízia TA3 si vyslúžila 1,4 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Vianočnú náladu majú už aj na pľaci seriálu Mama na prenájom.
Neprehliadnite

Vianočný špeciál Mamy na prenájom sledovalo najviac divákov, vysoko bola aj šou Bez servítky