Viac ako 350-tisíc divákov si v utorok nenechalo ujsť seriál Nemocnica, vďaka ktorým sa dostal na prvé miesto nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu 12+.
Darilo sa aj kulinárskej šou Bez servítky, ktorá prilákala 355-tisíc divákov a prekonala tak vedomostnú súťaž Duel s 300-tisícmi divákov. Seriál Policie Modrava videlo 276-tisíc divákov a 262-tisíc sledujúcich mala reality šou Farma.
Zloženie prvej pätice programov sa v prípade nespravodajského rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov mierne zmenilo. Šou Bez servítky obsadila prvé miesto s trhovým podielom 26,2 percenta.
Druhé miesto patrilo seriálu Nemocnica s 17,4-percentným trhovým podielom. Policie Modrava mala 16,2 percent trhového podielu. Reality šou Farma dosiahla na štvrtej priečke 22,5-percenta a Rodinné prípady na päťke mali 17,9 percenta trhového podielu.
Za celý deň získala Skupina Markíza 35,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,7 percenta, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská televízia TA3 si vyslúžila 1,4 percenta trhového podielu.