Politické diskusné relácie
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou Pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo 481-tisíc divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo reláciu Na telo aj Nové bývanie.
Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 370-tisíc divákov. Medzi úspešné relácie sa zaradila aj šou Československo má talent, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 293-tisíc ľudí.
Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 21,4 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovalo Nové bývanie s 23,8 percentami trhového podielu.
Na telo si z koláča trhového podielu ukrojilo 28,2 percenta. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa šou Česko Slovensko má talent (14,7 percenta) a Farma - Duel (16 percent).
Za celý deň získala Skupina Markíza 27,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,4 percenta, RTVS mala 13,5 percenta a spravodajská TA3 1,3 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
