Politické diskusné relácie

Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou Pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo 481-tisíc divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo reláciu Na telo aj Nové bývanie.

Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 370-tisíc divákov. Medzi úspešné relácie sa zaradila aj šou Československo má talent, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 293-tisíc ľudí.

Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 21,4 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovalo Nové bývanie s 23,8 percentami trhového podielu.

Na telo si z koláča trhového podielu ukrojilo 28,2 percenta. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa šou Česko Slovensko má talent (14,7 percenta) a Farma - Duel (16 percent).

Za celý deň získala Skupina Markíza 27,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,4 percenta, RTVS mala 13,5 percenta a spravodajská TA3 1,3 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

KK7 archív New York - Na archívnej snímke z 5. októbra 2021 aplikácie Facebook a Instagram na displeji mobilného telefónu. Sociálne platformy spoločnosti Meta sa snažia zaviesť pre užívateľov Instagramu a Facebooku v Európe predplatné v prípade, že nechcú reklamy.  Diskutuje sa o niekoľkých cenových plánoch, ale poplatok 10 eur mesačne sa ukazuje ako najpravdepodobnejší, povedal jeden z nich, zatiaľ čo druhý zdroj uviedol, že bude zavedený v najbližších mesiacoch. Návrh je pokusom spoločnosti Me
Neprehliadnite

Asociácia španielskych médií zažalovala firmu Meta o pol miliardy eur