Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?

Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 415-tisíc divákov. Mamu na prenájom sledovalo 374-tisíc ľudí.

Trojkou v rebríčku bola kulinárska šou Bez servítky, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 357-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa magazín Reflex (321-tisíc) a reality šou Farma (283-tisíc).

V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa stala Mama na prenájom s trhovým podielom 25,2 percenta. Na dvojke skončila reality šou Bez servítky, ktorá si vyslúžila 24,2 percenta trhového podielu.

Magazín reflex získala medzi nespravodajskými reláciami 24,8 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našla aj reality šou Farma s 17,4 percentami a zábavná relácia Čo ja viem so 16,4 percentami trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 32 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,6 percenta, RTVS 11,3 percenta a spravodajská TA3 1,3 percenta.