Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami v kategórii 12+ v stredu získala šou Na nože II., ktorú sledovalo 241-tisíc divákov. Na druhej a štvrtej priečke sa umiestnilo Šíre nebo, ktoré videlo 180-tisíc a 162-tisíc divákov. Vraždy v Bretónsku sa umiestnili na treťom mieste so 166-tisícmi divákov. Päticu najúspešnejších relácií uzatvára relácia Duel so 134-tisíc divákmi.

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 bola na prvej priečke šou Na nože II. s trhovým podielom 18,6 percenta. Na druhom a treťom mieste sa umiestnilo Šíre nebo s trhovým podielom 12,1 a 12 percent. Utajený šéf II. dosiahol štvrté miesto s trhovým podielom 15,1 percenta a OH Paríž 2024 uzatvorili rebríček s trhovým podielom 14,8 percenta.
Najvyšší celkový trhový podiel dňa (27,2 percenta) získala Markíza Group, 20,4 percenta patrilo JOJ Group, 17,1 percenta RTVS Group a TA3 dosiahla 0,9 percenta.


Ďalšie správy na Mediálne.sk
