Politické diskusie

Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou Pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo 443-tisíc divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo aj reláciu Na telo.

Farma finále prilákala k televíznym obrazovkám 371-tisíc ľudí. Vysoko sa v rebríčku umiestnilo aj Nové bývanie (372-tisíc) a politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 338-tisíc divákov.

Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnilo finále reality šou Farma. Získalo 23,6 percenta trhového podielu. Nasledovala šou Pečie celé Slovensko s 17,1 percentami trhového podielu a Nové bývanie s 20,6-percentami.

Na telo si z koláča trhového podielu ukrojilo 25 percent. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa film Vianočný príbeh (17,3 percenta).

Za celý deň získala Skupina Markíza 28,4 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,4 percenta, RTVS mala 12,6 percenta a spravodajská TA3 1,5 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Gemini
Neprehliadnite

Google sa snaží predbehnúť OpenAI. Nová AI Gemini by mohla nahradiť klasické vyhľadávanie