Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?

Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 409-tisíc divákov. Šou o varení Bez servítky sledovalo 352-tisíc ľudí.

Trojkou v rebríčku bola reality šou Farma, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 306-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel (271-tisíc) a magazín Reflex (229-tisíc).

V kategórii 12 až 54 sa rebríček mierne zmenil poradie. Jednotkou vo vysielaní sa stala šou Bez servítky s trhovým podielom 26,2 percenta. Na dvojke skončila zábavná relácia Čo ja viem, ktorá si vyslúžila 17,8 percenta trhového podielu.

Reality šou Farma získala medzi nespravodajskými reláciami 18,6 percenta trhového podielu. Miesto v rebríčku si našiel aj film Herečka a lokaj s 12,7 percentami a magazín Reflex s 19,9 percentami trhového podielu.

Za celý deň získala Skupina Markíza 31,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,9 percenta, RTVS 12,7 percenta a spravodajská TA3 získala jedno percento.