Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získalo Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta počas hokejového zápasu Slovensko – Švédsko. V troch častiach ho sledovalo 834-tisíc, 663- tisíc a 337-tisíc divákov. V top päť skončila aj Mama na prenájom s 265-tisícmi divákov a Policie Modrava, ktorú si pozrelo 228-tisíc divákov.

Report
Zdroj: Media and Digital Services

V rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 zostalo na prvej priečke Štúdio 2024 IIHF Majstrovstvá sveta s trhovým podielom 53,3; 50; 27,1; 32,4 percenta počas zápasu Slovensko – Švédsko a 24 percent počas západu USA - Lotyšsko.

Najvyšší celkový trhový podiel dňa (45,4 percent) získala Jojka, 24,1 percent patrilo Markíze. RTVS dosiahla 6,4 percent a TA3 mala 1,3 percenta.

Report
Zdroj: Media and Digital Services
Report
Zdroj: Media and Digital Services

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Logo obchodnej skupiny Meta Platforms.
Neprehliadnite

Spoločnosť Meta uviedla, že vymazala facebookový účet muža obvineného z útoku na Roberta Fica