Najviac divákov medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ získal seriál Mama na prenájom. Sledovalo ho 418-tisíc divákov. Nový seriál Televízie Joj Viola si v dvoch epizódach pozrelo 398-tisíc a 318-tisíc ľudí.

Kulinárska šou Bez servítky prilákala k televíznym obrazovkám 343-tisíc divákov. Rebríček top päť dopĺňa vedomostná súťaž Duel, ktorú videlo 300-tisíc divákov.

Mama na prenájom zostala na prvej priečke aj v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 13 až 55 s trhovým podielom 27,6 percenta. Dvojkou sa stala šou Bez servítky, ktorá získala 21,5 percenta trhového podielu.

Viola na treťom mieste mala 17,7 percenta trhového podielu. Policie Modrava si pripísala 15,4 percenta trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov zakončuje magazín Reflex s 22,3 percentami trhového podielu.

Najvyšší celkový trhový podiel dňa (34,4 percenta) získala Markíza, 22,8 percenta patrilo Jojke. RTVS dosiahla 11,1 percenta a TA3 mala 1,8 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

DennikN
Neprehliadnite

Názor: „Lepšo-novinári“ z Denníka N a zvyšok slovenských médií