3. Lovec – TV JOJ
Slováci ukázali, že nemajú záujem o priekopnícke žánre. Lovec ako prvý seriál na Slovensku priniesol mysteriózny žáner s prvkami hororu. Hoci vizuálne spracovanie je na vysokej úrovni, ostatné v seriáli nefunguje. A to hlavné je sledovanosť. Lovec od začiatku má problém zaujať davy a to najmä pretože ho Jojka nasadila do nedeľného prime-timu, kde kraľuje Pečie celé Slovensko.
Seriál Lovec posúva tému boja dobra so zlom do fyzickej, konfrontačnej roviny. Medzi nami bežnými ľuďmi sa pohybujú démoni, ktorí hľadajú vhodnú telesnú stránku pre svoju existenciu. Náš vlastný vnútorný pomer dobra a zla a naše životné rozhodnutia a určujú, či sa démonovi podarí do nás vstúpiť a do akej miery nás ovládne.
Lovec síce odštartoval najlepšie z jesenných noviniek. V cieľovej skupine 13-55 uhrala prvá epizósa 4,9 % sledovanosť s podielom na trhu 15,2 %, pozrelo si 263-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+. Išlo tak o jeden z najlepších výsledkov Jojky počas tejto jesene, čo len podčiarkuje vlažne sledované programy televízie. Od ďalšieho týždňa to už išlo s Lovcom z kopca. Druhá epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 4,2 % s podielom na trhu 12,4 %. Celkovo si ju pozrelo 213-tisíc divákov. Stratila tak 50-tisíc divákov oproti premiére.
Výkon tretej epizódy len podčiarkol masívny odliv divákov a potvrdil status ďalšieho jesenného prepadáku. Tretia epizóda dosiahla v cieľovej skupine 13-55 iba 3,4 % sledovanosť s podpriemerným 10,5 % trhovým podielom. Celkovo si túto epizódu pozrelo iba 167-tisíc divákov.
Sledovanosť sa nespamätala ani do začiatku decembra, keď Jojka odvysielala posledné dve časti.