Novinka na Jednotke zaujala najmä starších divákov – zo spomínaných 306-tisíc ich bola väčšina starších ako 54 rokov. V univerzálnej cieľovke získala vďaka tomu Jednotka pozíciu trhového lídra, keď dosiahla share 19,8 percenta.

Markíza mala v 12+ podľa informácií Mediálne.sk s filmom Líbaš jako ďábel 247-tisíc divákov a podiel 16,5 percenta, Joj so seriálom Kosti 208-tisíc a podiel 13,1 percenta.

V komerčnej cieľovke 12 – 54 naopak verejnoprávnu stanicu Markíza aj Joj predbehli. Českú komédiu na Markíze uprednostnilo 171-tisíc mladších divákov (20,3 %), akvizičný seriál Joj 127-tisíc (15 %). Naj dedinku Slovenska sledovalo 109-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov a share v tejto cieľovke dosiahol 13,6 percenta.

RTVS bude Naj dedinku Slovenska vysielať ešte ďalších päť týždňov. Po obci Baďan ešte štáb naštívi dediny Čerhov, Lenartov, Malachov, Plavecký Mikuláš Matiašovce a Priepasné.

Prázdninovú zábavnú reláciu vyrába spoločnosť goodtv, ktorá pre RTVS produkuje aj iný formát Milujem Slovensko podľa licencie holandskej Talpy. S ním ráta opätovne televízia na jeseň.

Celkovo najsledovanejším programom piatka boli Televízne noviny na Markíze, ktoré videlo 198-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 (podiel 31,7 %). Veľké noviny TV Joj si zvolilo 183-tisíc mladších divákov (27,6 %). Hlavná spravodajská relácia Joj mala navrch v 12+, kde evidovala 411-tisíc divákov, Televízne noviny štartujúce o polhodinu skôr ich mali celkovo 392-tisíc.