Druhý diel z obce Čerhov zaujal menej divákov ako premiéra z Baďana 18. júla, keď bolo pri televízoroch 306-tisíc divákov. Ostatné vydanie v piatok sledovalo 266-tisíc divákov. Trhový podiel sa vyšplhal v 12+ na úroveň 18,2 percenta (pred týždňom 19,8 %).

Jednotke to v hlavnom vysielacom čase po 20:20 opäť stačilo na obsadenie pozície trhového lídra u divákov starších ako 12 rokov. Markíza mala v 12+ s filmom Láska je láska 253-tisíc divákov (share 16,9 %), Joj s Kosťami 190-tisíc (12,6 %).

V komerčnej cieľovke 12 – 54 sa takisto opakovala situácia spred siedmich dní, keď sa potvrdzuje, že Naj dedinku Slovenska pozerajú najmä starší diváci. V 12 – 54 mala relácia 89-tisícové publikum a podiel 12,2 percenta.

Komerčné stanice vo „svojej“ cieľovke verejnoprávnu ponuku predstihli – Markíza bola lídrom so 157-tisíc mladšími divákmi a 20-percentným podielom, Joj s akvizičným seriálom oslovila 102-tisíc divákov zo zúženej cieľovky pri podiele 13,3 percenta.

Najsledovanejšou reláciou piatka v 12 – 54 boli Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 188-tisíc divákov, share dosiahol 34 percent. V 12+ mali mierne navrch Veľké noviny TV Joj s 397-tisíc divákmi, Markíza ich mala v čase svojej hlavnej spravodajskej relácie dovedna 388-tisíc.

V sobotnom prime-time mala navrch Markíza, ktorá uspela s komédiou Vrahúni. Videlo ju 192-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 26,4 percenta. Joj kontrovala s Divokými kočkami, ktoré uprednostnilo 137-tisíc mladších divákov. Share dosiahol 17 percent.

V nedeľu večer sa scenár zopakoval – Markíza bola lídrom trhu so snímkou Zelený sršeň, ktorú v 12 – 54 sledovalo 271-tisíc divákov (share 26,3 %). Alicu v krajine zázrakov na Joj pozeralo 227-tisíc divákov (share 21,1 %).

V nedeľu priťahovali pozornosť divákov aj športové eventy. Záver cyklistických pretekov Tour de France na Dvojke sledovalo vo vyše štvorhodinovom slote po 15:20 v komerčnej cieľovke 127-tisíc divákov a 250-tisíc celkovo (share 18,9 % v 12+). Popoludňajšiu Veľkú cenu Maďarska Formuly 1 si zaplo na Markíze 122-tisíc divákov v 12 – 54 a 190-tisíc celkovo (podiel v 12 – 54 bol 19,3 %).

V sobotu aj v nedeľu namerali peoplemetre podľa informácií Mediálne.sk najviac divákov relácii Šport na TV Joj. V sobotu si ju nenechalo ujsť 193-tisíc divákov, v nedeľu 334-tisíc. V posledný deň týždňa bolo celkovo pri televízoroch aj kvôli nepriaznivému počasiu celkovo viac ľudí, Šport sa v 12+ prehupol cez 600-tisícovú hranicu.

Joj predstihla v nedeľu Markízu aj v sledovanosti hlavnej spravodajskej relácie, tentoraz v oboch hlavných cieľovkách. Televízne noviny zaznamenali výkon 234-tis./12 – 54 (shr 25,1 %), 462-tis./12+, Veľké noviny TV Joj s o polhodinu neskorším začiatkom 285-tis./12 – 54 (shr 29,3 %), 573-tis./12+.

V sobotu v 12 - 54 bola pre zmenu kozmeticky sledovanejšia Markíza - Televízne noviny videlo 178-tisíc divákov (32,3 %), Veľké noviny TV Joj 166-tisíc (26,9 %).