Mužský kanál Dajto dostal vlastného programového riaditeľa

Mužský kanál Dajto, ktorý na Slovensku prevádzkuje mediálna skupina CME, dostal od 1. novembra 2012 vlastného programového riaditeľa. Stal sa ním doterajší tímlíder analýz sledovanosti televízie Markíza Lukáš Beňačka.

"Na post programového riaditeľa televízie Dajto ho predurčili najmä jeho profesionálne skúsenosti a znalosti v oblasti televízneho priemyslu, ako aj chápanie potrieb slovenského trhu," uviedlo v tlačovej správe PR oddelenie TV Markíza.

Mužský kanál Dajto dostal vlastného programového riaditeľa

Dajto je treťou stanicou CME na slovenskom trhu po plnoformátovej Markíze a najmä na ženského diváka orientovanej Doma. Jeho vysielanie odštartovalo v pondelok 20. augusta 2012, odkedy podľa informácií Mediálne.sk dosiahol už viac než 70-percentné pokrytie.

"Našou ambíciou je vytvoriť pre cieľového diváka atraktívnu programovú ponuku a vybudovať stabilný divácky návyk,"
povedal Beňačka pre Mediálne.sk. Vysielanie Dajto doposiaľ zastrešovala riaditeľka programových služieb TV Markíza Silvia Porubská.

Dáta sledovanosti Dajto začala Markíza zverejňovať po mesiaci od jeho štartu, aktuálne stanica dosahuje v strategickej cieľovej skupine 12-54 priemernú výkonnosť 2,4 % celodenne a 2,2 % v prime-time.

Programovú štruktúru Dajto tvoria najmä akčné filmy a seriály, sitcomy, ako aj športové prenosy či nahé športové spravodajstvo Sexy šport.

Lukáš Beňačka študoval na Ekonomickej Univerzite v Bratislave a Univerzite Komenského - katedre marketingovej komunikácie. V televízii Markíza vystriedal viacero pracovných pozícií – od apríla 2008 pracoval ako analytik, od decembra 2010 ako mediaplanner a od júna 2012 až dosiaľ ako tímlíder analýz sledovanosti.