V prime-time priniesla Markíze vedúcu pozíciu Horná Dolná. Komediálny seriál sledovalo 369-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 pri podiele 31,8 percenta. V 12+ mala Horná Dolná 489-tisíc divákov (23 %).

Joj vysielala o 20:35 Inkognito, formát s hádaním povolaní uprednostnilo 215-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 437-tisíc v 12+ (21,2 %).

Jednotka zaujala s filmovou klasikou ...kone na betóne 182-tisíc divákov (8,7 %), z ktorých bolo 72-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (6,3 %).

Markíza následne o 21:50 vysielala premiérový Kredenc, ktorý si pozrelo 231-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,3 %) a 298-tisíc celkovo (17,4 %).

Na Joj sa v tom čase začínala Moja prvá dovolenka, ktorá v komerčnej cieľovke zaujala 82-tisíc divákov, share bol na úrovni 12 percent. V univerzálnej cieľovke sa novinke darilo o niečo viac – mala 173-tisícové publikum a podiel 13,5 percenta.

Markíza si prvenstvo držala aj s reprízou Kredenca, ktorý sledovalo 151-tisíc mladších divákov (23,6 %) a 208-tisíc celkovo (17,4 %).