Búrlivé víno si v utorok pozrelo podľa peoplemetrov 269-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, teda o 18-tisíc menej ako v prípade pondelkovej epizódy. Markíza mala v tom čase trhový podiel 25,4 percenta.
Časť divákov – 13-tisíc – stratili aj Divoké kone, ktorých druhý diel novej série videlo 185-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %).
Odstup si seriály zachovali aj v širšej cieľovke 12+, kde malo utorkové Búrlivé víno 561-tisíc divákov (28 %), kým Divoké kone 361-tisíc (18,4 %).
Väčšiu časť televízneho publika si v utorok večer uchmatla aj Jednotka s reprízou Nikto nie je dokonalý. Zábavnú reláciu sledovalo po 20:20 86-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (8,2 %),v 12+ išlo o 200-tisíc ľudí (9,9 %).
Z menších staníc bola večer opäť najúspešnejšia Doma vďaka telenovela Dila, jej druhú epizódu z nasadenej dvojporcie videlo po 22:45 169-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky, pričom stanica v tom čase dosahovala share 18,4 percenta.
V podvečernom slote sa Joj oproti pondelku podarilo rásť, keď viac divákov zaujala svojou novinkou Moja mama varí lepšie ako tvoja. Tú si pozrelo 138-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo televízii prinieslo share 20,7 percenta.
Aj pri náraste publika kulinárskej gameshow si pozíciu lidra udržala Markíza s Rodinnými prípadmi, ktoré po 17:55 uprednostnilo 162-tisíc mladších divákov (24,1 %).
V 12+ malo varenie s mamami 243-tisícové publikum pri podiele 18,5 percenta, seriál Markízy zaujal 323-tisíc ľudí (24,3 %).
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách boli Televízne noviny. Hlavnú spravodajskú reláciu Markízy sledovalo v utorok 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (35,4 %) a 610-tisíc celkovo (35,8 %).