Stredajší návrat emotívnej šou Modré z neba vyšiel, program sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Reláciu Vila Rozborila si po 20:20 podľa informácií Mediálne.sk pozrelo 438-tisíc divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54, čo predstavoval sledovanosť 13,1 percenta a trhový podiel 35,4 percenta. Markíza v tlačovej správe zdôraznila úspech Modrého z neba u žien vo veku od 12 do 54 rokov (42,1 %) a u divákov v rovnakom vekovom rozpätí v Prešovskom v kraji (48,9 %). 

Modré z neba sa vrátilo s 35-percentným podielom

Zdroj: TV Markíza

Dvojporcia akvizičného seriálu Kuriér na Jojke dosiahla večer share 18,7, respektíve 19,8 percenta. Do sledovanosti výrazne prehovorila aj Jednotka vysielajúca futbalovú Ligu majstrov, duel medzi Parížom St. Germain a Valenciou dosiahol v komerčnej cieľovke priemerný share 10,5 percenta, celkovo zápas sledovalo približne 200-tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Celkovo najsledovanejším programom stredy boli Televízne noviny na Markíze s ratingom 15,7 % a trhovým podielom 44,7 % v 12-54. V univerzálnej cieľovke sa spravodajská relácia o šesť tisícok divákov prehupla cez miliónovú hranicu, videlo ju tak najviac ľudí od 26. decembra minulého roka. 

Oveľa menej spokojná musí byť Markíza s výkonnosťou utorkových formátov. Komerčnému lídrovi prináša podpriemerné čísla šou Naši ma zabijú!, ale aj druhá séria Horúcej krvi. Skrytú kameru s celebritami a nachytávaním rodičov videlo tento týždeň podľa informácií Mediálne.sk 210-tisíc divákov (6,3 % / 16,1 %), dramatický seriál ich zaujal 176-tisíc (5,3 % / 16,7 %). 

Lídrom v prime-time bola Joj so stabilne výkonným Panelákom, seriál videlo 393-tisíc mladších divákov (11,7 % / 30,7 %). Druhú časť scripted-reality seriálu Rodinné záležitosti sledovalo po 21:45 186-tisíc divákov v 12-54 (5,6 % / 21,5 %).

RTVS priniesol nadštandardné čísla formát Nikto nie je dokonalý, ktorý sa dostal do top 20 najsledovanejších programov dňa. Zábavnú reláciu pozeralo 131-tisíc mladších divákov a 363-tisíc celkovo (7,7 % / 16,2 % v 12+), v univerzálnej cieľovke tak Jednotka predstihla aj Markízu (Naši ma zabijú! 329-tisíc divákov v 12+).

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.