Najsledovanejším programom dňa sa v stredu v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala emotívna šou televízie Markíza Modré z neba.

Podľa tlačovej správy dosiahla rating 13,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 38,6 %. Pozrelo si ju 449-tisíc mladších divákov.

Modré z neba opäť zabodovalo, uspel aj premiérový film na Joj

Zdroj: TV Markíza

V silnej konkurencii uspela aj premiéra filmu Čarodejov učeň (9,4 % / 27,9 % v 12-54) na TV Joj, ktorá zaznamenala nadpriemerný výkon. Uprednostnilo ho 315-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

Po Modrom z neba Markíza v súvislosti s úmrtím českého herca Radoslava Brzobohatého operatívne nasadila komédiu Sněženky a machři, ktorá vo vysielaní nahradila pôvodne plánované Nočné Televízne noviny a seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad. Aj napriek mimoriadne priaznivej nábehovej krivke však podľa informácií Mediálne.sk neuspel (2,9 % / 21,1 % v 12-54).

Joj bola v tom čase jednotkou na trhu s premiérovým dielom seriálu Vtierka Castle (4,1 % / 27,2 % v 12-54), ktorý dosiahol nadpriemerný výsledok.

Verejnoprávnej Jednotke sa v stredu večer nedarilo s filmom Dobrý Will Hunting (7,0 % v 12+ a 7,2 % v 12-54), zabodovala však v nočných hodinách s archívnym dielom talkšou Takí sme boli (11,6 % v 12+ a 6,4 % v 12-54), ktorej hosťom bol Radoslav Brzobohatý.

Z menších staníc bol podľa informácií Mediálne.sk najúspešnejší seriál C.S.I.: Kriminálka Miami (5,3 % v 12-54) na Plus, na úrovni priemeru sa udržalo aj nasledujúce C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (5,2 % v 12-54). Reality šou Amazing Race (3,8 % v 12-54) televízii nefunguje, nedarilo sa ani seriálu Akty X (3,9 % v 12-54).

Modré z neba opäť zabodovalo, uspel aj premiérový film na Joj

Zdroj: TV Joj

Na Doma neuspel film Bolestné odlúčenie (3,5 % v 12-54) a rovnako aj nasledujúce seriály Ezel (3,8 % v 12-54) a Ally McBeal (2,5 % v 12-54).

V podvečernom súboji porazilo Bez servítky (4,5 % / 26,6 %) na Markíze konkurenčnú Súdnu sieň (3,7 % / 22,3 %) na Joj. Na Jednotke zaznamenali nadpriemerné výkony súťaže Duel (14,2 % v 12+ a 9,1 % v 12-54) a 5 proti 5 (11,8 % v 12+ a 9,3 % v 12-54).

Najsledovanejším večerným spravodajstvom boli podľa tlačovej správy Televízne noviny (10,8 % / 43,2 % v 12-54) na Markíze pred Novinami TV Joj (7,8 % / 28,2 % v 12-54) s výrazným rozdielom 103-tisíc mladších divákov.

Celkovo najúspešnejším spravodajským programom utorka bolo Najlepšie Počasie (10,9 % / 34,4 % v 12-54) na TV Joj s 366-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov pri obrazovkách.

Markíza bola v stredu podľa tlačovej správy v rámci cieľovky 12-54 trhovým lídrom celodenne (31,6 %) aj v prime-time (36,2 %). Joj zaznamenala celodenný výkon 22,9 %, nasledovali s výrazným odstupom Jednotka (5,7 %), Plus (4,4 %), Doma (3,6 %), Dvojka (0,9 %) a Ta3 (0,8 %).

Z hľadiska televíznych skupín dosiahli Markíza a Doma celodenný výkon 35,2 %, kým Joj a Plus si z trhového koláča spoločne odhryzli 27,3 %. S výrazným odstupom nasledovali Jednotka a Dvojka so súhrnným podielom 9,2 % v 12+ a 6,6 % v 12-54. Ostatné televízie zaznamenali súhrnný podiel 30,9 %.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.