Emotívna šou Modré z neba vstúpila do svojej ôsmej sezóny na Markíze úspešne. Podľa informácií Mediálne.sk zaznamenala v strategickej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný rating 15,0 % i trhový podiel 39,9 %. Televízia v tlačovej správe uvádza, že reláciu si pozrelo takmer 900-tisíc divákov veku nad 12 rokov a stala sa najsledovanejším programom dňa. Trvala takmer do 22:30 a bol prerušená len dvomi reklamnými brejkmi.

Modré z neba odštartovalo ôsmu sezónu úspešne

Denný seriál Panelák (11,2 % / 28,6 % v 12-54) si na Joj napriek konkurencii Modrého z neba udržal divákov. Nasledujúca reality šou Hotel Paradise si však opäť, tentokrát mierne, pohoršila, sledovalo ju 20,9 % mladších divákov.

Mimo prime-time bola trhovým lídrom Joj so seriálmi Kosti (25,0 % v 12-54) a C.S.I.: Kriminálka Miami (21,6 % v 12-54), vysielanými po 22. hodine. Markíza v tom čase vysielala predposlednú predvolebnú diskusiu Voľby 2012 - Súboj, napriek špeciálnemu štúdiu v priestoroch kongresovej sály v budove historickej Národnej rady na Župnom námestí v Bratislave a posilnenému promu si ju pozrelo podpriemerných 21,0 % mladších divákov. Hosťami boli Ivan Weiss (99 % - občiansky hlas), Igor Matovič (OĽaNO), Adrián Kucek (SNS) a József Berényi (SMK).

Na Markíze neuspela ani druhá časť premiérovej pätnástej série nemeckého akčného kriminálneho seriálu Kobra 11 (19,4 % v 12-54).

Sesterská ženská televízia Doma vypratala z konkurencie Modrého z neba silné seriály Sultán a Druhý dych, nahradila ich podpriemerne výkonným thrillerom Nevinnosť na predaj (4,5 % v 12-54). Silnejšia v tom čase bola Pluska so seriálmi C.S.I.: Kriminálka Miami (5,6 % v 12-54) a C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (5,9 % v 12-54) i verejnoprávna Jednotka so zápasom Apoel Nicosia - Olympique Lyonnais (9,3 % a 11,3 % v 12+ / 5,2 % a 8,2 % v 12-54) z futbalovej Ligy majstrov.

Najsledovanejšie spravodajstvo odvysielala v stredu Markíza, jej Televízne noviny (12,5 % / 39,1 % v 12-54) tesne o jednu desatinu ratingového bodu predstihli Noviny TV Joj (12,4 % / 36,9 % v 12-54).  

Markíza bola v pondelok v strategickej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (podiel pod 30 percentami) i v prime-time, kde prekročila tretinový podiel. Konkurenčná Joj zaznamenala celodenný výsledok okolo štvrtiny publika a vyše 28 % v hlavnom vysielacom čase. Trhovou trojkou bola Jednotka pred Plus, Doma a šiesta sa s odstupom umiestnila Dvojka s podielom iba okolo jedného percenta.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.